Monday

Suka Menjatuhkan Kaum Sendiri?

Assalamualaikum...

Sebelum tu nak tarik nafas panjang panjang , isgtifar panjang panjang sebab ada jenayah yang telah dilihat sebentar tadi . FYI  , haaa kannn aku dah marah , bukak bukak facebook je , scroll down punya bawah tup tup ada friendlist aku kena tagged gambar 18sx , Faham faham sendiri lah kannnn . dan yang tagged tu adalah perempuan aku tatau dya islam ke hape ke sebab nama dya ala ala mona fandi . HAHA . 

Dalam album yang bertajuk " all my best " suma mengandungi gambar gambar omputeh yang perghhh gila kencang , sampai sesak nafas aku tengok kalau ada semput lama dah masok ICU malam ney gara gara tersentap plus terkejut , Dah la tu dya tagged suma perempuan dowh ! sekali lagi perempuan . and friendlist aku salah sowg dari nya. friendlist aku ney bertudung kotttt , weyh agak agak la nak tag gambar dekat perempuan bertudung , nak sabotaj dya ka hape? 

Bayangkan la dya ney tak online lima enam hari so dya tatau apa yang jadi kat dya , tertiba bukak Fb dah ramai tegur dya , tegur cara baek tapa , tau dya macam mana kannn , yang tertiba baru add dya pastu orang tu tengok dya kena tag macam tu , so agak agak nak fikir hape ? positif ke negatif ? orang zaman sekarang kannn selalu je nak assume satu satu benda tanpa soal siasat dulu , tau nak redah tak pakai helmet . herghhh !

Teringat pulak aku masa kes aku dulu kat fb SINI , orang nak ada facebook kau pun nak ada facebook tapi kau guna cara salah woihh . letak gambar ntah pape pastu tag orang , walaupun tak kena kat aku sket sebanyak tempias tu ada , kalo adek aku ke on facebook aku then dya tengok benda benda alah cengitu , budak budak nak fikir hape ? tengok lagi ada lah , Bengang siottt aku . Sebagai perempuan aku malu gak ah sebab perempuan yang tag gambar gambar tu , even tatau identit sebenar dya , which is female or male yang buat fake akaun kannn . aku pun penah terkena juga .

Hormat la sama kita berfacebook public oke , apa kau buat apa kau tag suma orang tengok oke , please la dunia makin maju pemikiran kena maju tapi bukan maju kearah lucah ngekk ! Be careful guys ;) jaga privacy facebook kowg oke , approve orang yang kita kenal je oke , yang rasa kawan pun tada , info lagi lah tada better reject dya , fake akaun suma tu .

p/s; bengang je aku dengan orang cengini!





10 comel oshin:

Tuan Hijau said... [Reply Back]

terbek la oshin...
kasi lg kaw punya..
hahahah

shahjiehan said... [Reply Back]

sabo jela

Anonymous said... [Reply Back]

good job !

oshin said... [Reply Back]

@angah huhu , geram

bantalbucuk said... [Reply Back]

huhu..buat malu je macam tu..

oshin said... [Reply Back]

@shahjiehan bala bala suma ney bala (*ayat pelakon HKBR)

Solihin Zubir said... [Reply Back]

err. ada lg x pix2 tu? tag sy bleh? ;-p

oshin said... [Reply Back]

@Solihin Zubir gatai nohhh , ada awat nak tgk kah ?

Gen Fujita said... [Reply Back]

Bukan ke yg boleh tag kita cuma mereka yg ada dalam friend list? Kalau gitu kenal ke individu yg buat camtu? Kick, block, abis cerita. Biasanya golongan wanita yg selalu kena camni, biasa le tu, sex maniac ramai kat luar sana. Aku sendiri yg jantan ni pun kadang-kadang ada yg mintak add aku tak approve, sebab langsung tak kenal. He he he...

oshin said... [Reply Back]

@Gen Fujita yer , yang bole nampak sbb dya kawan kita , so dya kena tag kita nampak la kecuali dya hide apa yang owg tag kat dya so kita taleh nampak . huhu , sbb tu fren kat fb tak ramai , just approve mana kenal je , serik dahh . huhu

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space