Saturday

Cara Untuk Mengelakkan Motor Anda Dicuri , TERBAIKK !!

Assalamualaikum...

Fuhhh balik keja terus update semangat betul kann ? Sebelum memulakan hujahan yang lebih lanjut haruslah mengepakkan jari jemari yang agak panjang agar lebih pantas untuk menaip dengan jayanya ! HAHA . oke tak aku merepek ? oke stop !

dipagi yang dingin #tipu. Tengahari dah kot ! aku pegi keja macam biasa dengan ayunya membawa lambreta kuning tu , dan sejurus itu ters mem-parkin-kan lambreta tersebut dengan sopannya juga . HAHA .

Maka dengan itu ternampak la aku dengan sebuah motor yang agak unik dan aku bole sure korang pun tadok nak buat macam mana dya buat . HAHA . Oleh sebab kesayangan keterlampauan beliau terhadap motor beliau biar diketawakan , biar dipandang dua tiga kali sekali pun , beliau tidak kisah " asalkan motor den selamat !" . HAHA


kau ado ? Non ado kann ? HAHA


Dya punya sayang kat motor dya sampai cengini rupanya rantai motor . Sekali dengan seat seat motor dya rantai , Kalo kena curik juga ney aku tatau lah nak cakap macam mana . First time aku tengok kot . HAHA . gelak dulu baru snap . Miiahahahahah # sambung gelak guling gelek lagi . Peace yaw ;)) Gob job bro ! Aku pun sayang gak motor aku tapi belum terfikir lagi nak rantai sampai cengini !

p/s; Done!!!

Thanks sudi singgah ^,^








14 comel oshin:

shahjiehan said... [Reply Back]

biasa la ni... masuk kl nnt, spoket blkg kunci, pakai alarm, breake disk kunci, 1 moto, 4,5 knci tuhhhh

angah said... [Reply Back]

terbek...

oshin said... [Reply Back]

@shahjiehan KL tak kata lah , dasyat . HEHE ;) steady boh 10 bagi ckup teruih

oshin said... [Reply Back]

@angah HAHA , kannn ? gila terbaik

Izamir Ridzwan said... [Reply Back]

honda bro.. eh babe.. org kenan la

oshin said... [Reply Back]

@Izamir Ridzwan HAHA . tahu jah . tak ramai dah yg nak pakai honda . Sume nak yg baru je . upgrade maaa . haha

syrupmasin said... [Reply Back]

waaa..

Budak Botak said... [Reply Back]

He3, nak buat camni jugak lah...

Pakcu Sofi said... [Reply Back]

haha besarnya rantai

oshin said... [Reply Back]

@Budak Botak Sila sila tadak larangan punya . selamat ney . konfirm ! HAHA

fRaMe+LenSeS said... [Reply Back]

waahh selamat kot. hehehe

oshin said... [Reply Back]

@fRaMe LenSeS Memang selamat ney ;) HAHA

BOBBY said... [Reply Back]

nie kecik jer..cube cari moto yang rantai pakai rantai besor tue ..2inci saiz dia ..tapi akhirnya ilang jugak hahaha ... kesian kat mamat KLCC tue ... lain kali moto jgn mcm sial bila bawak .kan dah kena sita ..

oshin said... [Reply Back]

@BOBBY HAHA . cm tu pun bole .alahai kesiannya ;))

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space