Saturday

Salah Perempuan Sama Perempuan Jalan Pegang Tangan

Assalamualaikum..

Akibat kebosanan dihari sabtu bercampur keinginan untuk membeli lepas tu belah maka aku mengambil keputusan untuk mengajak girlfie kesayangan untuk menemani sama sama menghabiskan duit yang baru masuk semalam . Miiahahaha .

Dikala kesesakan remaja yang keluar berdating membawa pakwe serta makwe masing masing jalan sambil berpegangan tangan erat bukan main lagi . Sedikit timbul rasa cemburu dikala aku dah lama tak kuar ngedate dengan si jejaka . Sigh*


Diabaikan perasaan itu , aku dengan girlfie kesayangan kami berjalan jalan sambil berpegangan tangan seperti kapel kapel lain . Miihahahaha , Tapi yang mengherankan aku kenapa banyak betul mata yang memandang kami tatkala tangan kami berpautan seperti pasangan kapel . Sekejap tangan berbelit belit pusing melingkar di tangan pasangan dan ada kalanya tangan digengam erat seperti tidak mahu berpisah .

Sudah menjadi kebiasaan aku serta girlfie apabila keluar mesti berpegangan tangan , dengan tidak mengendahkan apa yang orang nak cakap . Eh hello atleast kami sesama muhrim oke . Mungkin dari segi pemikiran orang mungkin berfikiran kami seperti lesbo. And i dont care what people say , kitaowg straight oke! masing masing dah ada si jejaka .

Bagi aku tada salahnya pun kalau kami sebagai sahabat untuk keluar ke mana saja berpegangan tangan seperti kapel . Eh come on lah . Jangan fikir setiap yang pegang tangan sesama sendiri tu ada buat perkara songsang . Mungkin kami berasa lebih dekat dengan kawan kawan bila kami berpegangan tangan seperti pasangan kapel . Dan itu dah menjadi kebiasaan aku walaupun dengan sesiapa pun i mean kaum hawa mana pun yang jadi kawan aku , habit pegang tangan tetap ado . 




oke sekian.. thanks sudi singgah ;)





12 comel oshin:

angah said... [Reply Back]

haram kalu kita bukn suami isteri yg sah...dalam al-quran da bg taw..

mr_mrs mikko said... [Reply Back]

aku pun kalo kuar ngan gff,
suka pegang2 tgn..
hihi..

oshin said... [Reply Back]

@angah ye tu kalau laki dgn perempuan . ney perempuan dengan perempuan . takan haram kot . huuu

oshin said... [Reply Back]

@mr_mrs mikko hehe .sama ;)

Solihin Zubir said... [Reply Back]

perempuan jln pegang tgn sesama pompuan agak normal..
tp kalau laki jln pegang tgn sesama laki, siyes geli.. sgt tak normal.. haha..

shahjiehan said... [Reply Back]

klo boleh menimbulkan nafsu haram~ hahahha


pss... cam sedap je pizza org blaje~!!!!

makan x ajak noh


jom baca dan komen 10 Fakta menarik (Part 2).

oshin said... [Reply Back]

@Solihin Zubir errr bukan takat demo geli . kawe pun geli kot . HAHAHAHA

oshin said... [Reply Back]

@shahjiehan pulok . tada nak adanya nfsu kat perempuan , kalau nafsu cemburu tu ado kot . HAHA .

p/s; non ado pizza sekian terima kaseh !

Echin Nadiossa said... [Reply Back]

weheee saya jugak suka pegang tgn garlfield kalau jalan.maksud saya gurlfie :P

oshin said... [Reply Back]

@Echin Nadiossa Miiahahaha . comel garfield . lalaala ;P

shahjiehan said... [Reply Back]

cettt dekotttt

Budak Botak said... [Reply Back]

ha3, pompuan ngn pompuan xpa. Cuba kalo laki sama laki pegang tgn, adeiiiiii...

Cara Baru Utk View Blog - BLOGSPOT SAHAJA... (",)

P/s: dh letak kt bloglist bwu senang nk bca blog nie, ha3

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space