Sunday

REVIEW : Twelve Blog | Cucu Hj Hassan |

Assalamualaikum...

Hurm rasa bersalah menebal di muka tatkala telah lama berjanji tetapi ditinggalkan begitu sahaja . Damm , hanya mampu mengutuk diri sendiri kerana sudah lama tidak mebuat review blog kawan kawan . Errr mintak maap yer =,=" kini ku kotakan kembali . Walaupun masih menambah bilangan untuk direview . Jangan risau semuanya suda dilistkan hanya tinggal untuk di review sahaja .

Alhamdulillah kerana sudi direview oleh aku . Terasa sangat diri ini mengecil walaupun hakikatnya diri ini sebesar  tangki air . Miiahahahha


Siapakah gerangan cucu hj hassan ney ? Hurmm aku pun belum kenal rapat dengan beliau sebabnya waktu KBU ditubuhkan tidak lah seramai sekarang dan sekarang dah hampir 5++ orang , dan aku tak mampu nak mengenali yang mana satukah beliau =,=" . Hari ney bukak belog beliau follower sudah pun mencapai 8++ orang sedangkan aku masih jauh ketinggalan . terasa errr *patut atau tidak direview . sedangkan diri ini masih lagi bayi ! huuu

Oke stop tanggungjawab sudah diberikan so tibalah untuk dilaksanakan dengan jayanya . Belog beliau warna pink dah agak dh beliau mesti seorang perempuan bukan .Widget yang disusun dalam belog juga begitu rapi dan kemas sekali . Tapi satu yang aku suka tentang blog beliau , tak berat dan cepat je loading . Tak banyak yang dapat aku review kan untuk tatapan semua , kerana belog beliau ringkas sahaja tetapi cantik . Mesti orangnya seorang yang kemas dan cantik juga . 

Hasil penulisan entry entry beliau juga menarik untuk dibaca . Yang penting bahasa yang digunakan beliau mudah difahami oleh semua negeri  . Orang kedah baq ang ! opcos lah Terbaik !

dah p tengok sendiri jangan lupa follow sekali oke ;) KE SINI






0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space