Sunday

Photoshoot : Day First !

Assalamualaikum....


Gambar mintak penampaq sebagai pembuka entry . Dilarang mengeji jerawat yang ada diseluruh muka . Miihhahahah . Perghh lama tak update entry kann ? lama ka ? bukan baru sehari ka? sehari ka dua hari ka tetap lama . Miiahahahaha . Bukan tadak idea , idea tu berlambak rasa macam nak bagi kat kowg sowg sket tolong aku update . HAHA . tapi bila kemalasan diwaktu cuti penat meronggeng bersama sama kawan kawan terbaik , berphotoshoot sana sini , sumpah aku penat semalam ! HAHA  , balek rumah pulak blackout , damm , terpaksa berada dalam kegelapan sementara .

kuasa mengedit ! hebat kannn ?



the lollyshinzie girl ! Hambek sowg sket !










8 comel oshin:

shahjiehan said... [Reply Back]

hamboih...pakai lelawa utk g men boling je? hehehe...

bergaya sungguh... kaki silang2 pon style noh... hehehe

jom baca dan komen Cacing dengan Arak

Budak Botak said... [Reply Back]

he3, boling2...

ejulz said... [Reply Back]

fuhh!! dasyatt.. huHu

oshin said... [Reply Back]

@shahjiehan tada la untuk p merata tempat , tapi malas nak upload bnyk bnyk . Miiahahahhaa

oshin said... [Reply Back]

@Budak Botak lepas tension !

oshin said... [Reply Back]

@ejulz dasyat kat mana ? huuuu

HafizRahman.com said... [Reply Back]

staii tak ajak..haha

oshin said... [Reply Back]

@HafizRahman.com haha , abes kan beras ja ajak ! miihahahaha

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space