Sunday

Manusia Nak Jadi Anjing ?

Assalamualaikum...


Tak ada ayat yang mampu untuk menggambarkan perasaan saya, saat menerima email ini dari seorang teman. Nak marah... rasanya tak perlu sebab orang waras tak akan terfikir untuk melakukan sejauh ini, nak kesal .. benda dah jadi dan tak ada kena mengena dengan saya pun, tapi sedih dan kecewa masih tetap meniti tubir hati. 

Asbab, bila ada yang sanggup melakukan, pasti akan ada jua yang mengikut kemudian hari.. jadi kalau selama ini kita kata...BINATANG BERTOPENGKAN MANUSIA..rasanya pepatah itu harus diubah MANUSIA YANG TERINGIN JADI BINATANG!

Biasanya orang membuat pembedahan muka supaya makin cantik, tetapi sebaliknya seorang pemuda Brazil cuba melawan fitrah alam. Ternyata dia tidak bersyukur dengan wajah yang sempurna dicipta Allah dengan menukar mukanya kepada muka anjing atau manusia berkepala anjing dengan membuat pembedahan.


Pemuda ini membuat pembedahan dengan bangkai kepala anjing yang di’lekatkan ke mukanya. Tetapi ramai yang berpendapat bangkai anjing tadi akan membusuk kerana darah anjing tidak boleh sebati dengan darah manusia.. Dunia semakin gila.


muka hensem bagai nak rak !


bersedia untuk dibedah



bangkai kepala anjing yg digunakan



proses pertama, tampal kelopak mata dgn kulit anjing!


tampal telinga dengan kelopak telinga anjing!


proses paling rumit rasanya, menyambung MUNCUNG aning dengan bahagian mulut!!!!


sedang dijahit/ sambung...bahagian mulut kini jadi muncung anjing!!


proses mengikat muncung anjing agar 'kukuh'pada muka !!!


maka siaplah 'SEEKOR MANUSIA ANJING '!!!





Nauzubillahminzalik , Mengucap jela aku tengok berita ney . Hurm hilang akai dah ka apa aku pun tatau la dengan mamat seteng ney . Haiihshhh . Jangan la kita mengubah kejadian ALLAH S.W.T sesungguhnya perbuatan itu amat dibenci olehNYA . sumber dari manusia nak jadi anjing - FACEBOOK!













9 comel oshin:

Dea said... [Reply Back]

eiii..nk jugak jd anjing gtu... huhu

oshin said... [Reply Back]

@Dea haaaaa?????? nak jugak jadi anjing ? biar betol?

Gen Fujita said... [Reply Back]

Ni mesti sebab mamat ni suka sangat "menganjing" orang ni, tu yang terus nak jadi anjing tu. Ha ha...
BTW, kes tukar rupa jadi haiwan ni kat oversea sana dah pernah jadi, ada yang jadi kucing, macam-macam. Apa pun, benda tu bukan something normal, bukan kita je despise, orang sana pun ramai gak yang despise.

oshin said... [Reply Back]

@Gen Fujita agaknya la . huhu . kalau ikot luar negara , sana memang ah . bg dowg mungkin normal cer datang malaysia silap silap musykil nak pegg , dya ney orang ke haiwan . tak pasal kena samak kannn kalau tersentuh dengan dya . huhuhu

zaty fiqa said... [Reply Back]

ish3x..buruk benor nengok muke nye..nauzubillah..minta dijauhkan benda-benda macam ni..

oshin said... [Reply Back]

@zaty fiqa buruk kannn . huhu dri ensem ensem tukar jadi si buruk rupa ,sgt tak berbaloi . huuu

shahjiehan said... [Reply Back]

bannganggg tol mat saleh nih

oshin said... [Reply Back]

@shahjiehan sabo sabo . kita bako je . Miiahahaha

Fathul Muin said... [Reply Back]

teruk yer.... elok2 jd org nk jd anjing pulak..... nauzubillah....

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space