Sunday

Jam Ibarat Gelang Tangan

Assalamualaikum..

Selamat pagi yaw , dah lama tak tengok aku update kann ? hurm sekarang aku just update seminggu sekali tak pun dua minggu sekali , waktu cuti aku memang busy , busy menguruskan badan . sangat letih ! huhu . Hari ney mai keja mak anta , sebab motor ada kat opis , ganaih sangat minah ney naik motor sampai kunci motor bole patah . HAHA . this is not the first time oke !



edifice gold label ! RM 1, 150 

Casio *boyfren aku suka jam ney !


Oke mari kita continue " jam ibarat gelang tangan ?" Yer itu la yang diucapkan oleh seorang kawan aku , dya cakap bagi lelaki jam ibarat gelang tangan , kisah nya bermula bila kami tengah tengok salah seorang bekas budak kolej kami dimana kekasih beliau telah menghadiahkan beliau seutas jam tangan B.U.M beserta handphone Sony Experia ! ggrrrr . Gf dya beli kat dya , mana gempak punn. Kaya nohhh !

Pastu tertiba ja dya cakap " ang tau dak jam tangan ney ibarat gelang tangan bagi lelaki " . HAHA . Tapi serius aku tengok lelaki kalau pakai jam mesti pakai jam besi yang ala ala gelang tu kan . Even boyfren aku sendiri pakai jam besi ala ala gelang tu yang berharga 300 - 500 ratus ringgit . Bagi lelaki habiskan duit untuk sesuatu yang dya suka macam beli jam yang beratus tu adalah kepuasan bagi dirinya . Bagi aku pulak , tak kesah la jam tu harga 10 henget pun janji sedap pakai , lawa sedap mata memandang . HEHE ;) . Lelaki kalau sekali shopping hurm beribu habis pun tapa . Miiahahahaha , naseb baek boyfren aku kalau shopping dya tak bawak aku . tidak memang muka masan mencuka , sebab dya tak beli kat aku . HAHA . dya teman aku sampai penat tapa ;) itu calon suami terbaik ! HAHA .

nota cinta : Aku non ado duit nak beli bagi hadiah dekat boyfren aku jam mahal mahal dowh !  HAHA . tunggu la insyallah , tak janji tapi pasti . HEHE ;)) dua dua jam besi tu aku suka , nak beli non ado duit . not for me ! Miiahahahha





10 comel oshin:

Hidayah Sapidih said... [Reply Back]

lelaki memang suka pakai jam mahal-mahal :)

Budak Botak said... [Reply Back]

Bdk Botak xda jam, ha3...

qhaizaa said... [Reply Back]

huhuhuhu...aku akan ase xsedap bila kuar umah tanpa tagged heuver aku..ase xsedap jer...jam dgn lelaki dh sebati..huhuhuhu

Hani Shaklee said... [Reply Back]

hehe..lama tak dtg blog oshin nie..lelaki mmg camtu.. jam itu penting.. nak cari jam replica tapi nampak ori pun ade..harga asal jam tu of course la ribu riban.. tapi bf me dpt cari seriously nmpak cam ori..tapi harga dia tetap ratus2..below than rm200 la..dia skp watpe beli mahal2 nnt rasa berat hati nak tukar yg baru sbb yg lama tu dahla mahal..hehe..lau beli yg murah2, cepat sikit rosak..dpat merasa barang baru lak..kikikikik... have a good day oshin! kem salam kat IR ek..hehe

oshin said... [Reply Back]

@Budak Botak beli satu pakai . HAHA

oshin said... [Reply Back]

@qhais waahh mukan main bgtau nama brand jam yer . grrrr

oshin said... [Reply Back]

@waalllaa! haa tu la kan , tape la walla duit dowg kann . kita mampu tgk jela . heheh

Anonymous said... [Reply Back]

bli hat mahai.tahan betaun2.
rajin update blog nooo.hee
-arf-

oshin said... [Reply Back]

@Anonymous tolong beli tapa. hahha ;P

Anonymous said... [Reply Back]

nak brand apa?

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space