Sunday

Traffic Up Dari Ayeem Ayam

Assalamualaikum...

Selamat pagi cikgu ! eh tak bukan selamat pagi blogger , ngeee(*senyum kambing ) . HAHA . nak juga update entry tak senang duduk tengok orang sebelah ney asyik update blog dya . HAHA . yer aku dengki dengan beliau . paham paham sendiri lah yer sapa dya . malas nak cakap , traffic beliau suda tinggi, boh nama dya dalam blog aku lagi tinggi lah jawab nya . (*ayat dengki tak bole blah ) . Miaaahhaaaaa . Tu dok buat lagi segmen stail cakap kat aku lambat tinggal , how dare dya . Rasa nak sekeh kepala dya laju laju . HAHA .


klik untuk dapatkan gigi panjang !

Traffic blog aku sume mai dari blog Ayeem Ayam , ala bukan aku sowg je kot . ramai lagi kannnn ? tapi nak special thanks to beliau sebab meng-up-kan traffic blog aku . HEHE (*muka merah tersipu malu ) . Tak beribu pun walaupun hanya beratus itu amat bermakna buat aku . Cewaaahhhh macam menang award , puuiihhh ! HAHA . Tada la entry ney dibuat khas untuk hencik ayeem kita , kerana beliau terasa juga diriku begitu berharga ;)) , Aku pun tatau macam mana beliau buat , tapi beliau memang superb ! i like you lah .

p/s; Haiishhh orang sebelah sabar sat bole dak ? nak join la ney . sabau !








4 comel oshin:

HAZRIL HAFIZ said... [Reply Back]

sama la...dapat gak trafik dia

oshin said... [Reply Back]

@HafizRahman.com kannnn . hehe suka suka

NuSaNa NoSa 91 said... [Reply Back]

walaweyhhh~ tahniah ye oshin~~ ^_^

oshin said... [Reply Back]

@NuSaNa NoSa 91 tq keen ;)

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space