Wednesday

Suratan Atau Kebetulan ?

Salam u 'ollsss

Eeceh macam nama belog hencik nazirul hazwan pulak suratan atau kebetolan kan ? HAHA . tapi meh dekat sket aku nak sharing kat kowg info yang aku baru dapat tadi neyyy . penah dengar tak berita pasal pesawat langgar  WTC tu . bukan aku nak cakap pesawat tu tapi pasal number plat pesawat tuh . huhu

Bukak Microsoft Word korang.Taipkan dalam huruf besar, Q33 NY(no. pesawat langgar WTC).Tukar saiz font tu kepada saiz 48. Korang highlightkan Q33 NY tu kemudian tukar kepada font WINGDINGS.Apa yang korang nampak?Kebetulan atau dirancang?? info from: Nafara Zawiana ( sekadar kongsi2)

tu la info yang aku dapat dari seorang member FB aku . tapi bila aku try cengini hasilnya .


p/s; tak caya cuba laaaa . HUHU . megah perot den kena nasi lemak besarrr sioottt(*sila tampar diri anda kalo pikir kotor) ! kenyang . HAHA;)






2 comel oshin:

Solihin Zubir said... [Reply Back]

kebesaran Allah..
kat dalm Quran pon ada simbolik pasai tragedi 11 september tu..

oshin said... [Reply Back]

@Solihin Zubirsubhanallah ;)

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space