Wednesday

nokia X6

assalamualaikum . (*ala ala baek nak bodek kowg ney ) . HAHA . ala aku nak bodek sket je .
aku just nak tanya ja harga nokia X6 sekarang berapa . sbb tadi aku view pricelist dekat KL rm 850 . it is true ?
omygucci . serius lah weyh . aku nak tau ney . hukhuk . (*vajet mcm nak beli esok kan ).
hoiihhh kau settle kan dulu duit kolej baru kau fikir beli handphone baru . handphone yang pakai pun tak sampai setahun kan ?? HAHA. bapak aku ye ye je cakap kat aku " acik mentang mentang dah dekan . HP tukar selalu eh ?" apakah ? mana ada hoihh banyak pulak duit aku nak tuka handphone kerap kerap kan . hencik nuffnag tada bagi i free nokia X6 free kat i kah ? hahah (*pulun bek )





p/s; update i pasal handphone terbaru serta application dya yang best bole tak ? hukhuk





0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space