Monday

kenapa dah lama tak jalan ?

salam guys ;)
rindu plak kat belog ney dh lama tak gurau-gurau senda manja (*almenyampah)
HAHA . lama dh aku tak blogwalking kan .(*mcm kowg tau)
blog larian pun dh lama tak jengah ney . nak blog jalan pun tak larat apatah lagi nak blog lari kan .?
bukan apa sejak sakit ritu pastu teros tada mood nak wt apa pun .
sedih tak (*isk isk isk)
maybe after malam ney aku akan start blogwalking balek nak sapa mesra balek nan kowg kan .
semangat dah ada ney . HAHA . mcm la aku masok sekolah pulak tada mood bagai .
eh eh adek2 blogger mesti dh sibok hupdate what happens on their first day to school ryte ?
aku je tak sempat nak terjah entry-entry kowg . 
esok okeh . promise(*jari silang belakang)
HAHA . aku 6 haribulan daftar lah . nahhh siap kau duit . 
lalala . " bayar pakai daun" bole tak ?
putera katak bole je kan . pegg daun tukar jadi duit . (*verangan da)
hukhuk. tengah-tengah sesak ney la abah aku nak suruh tukar cadar bilik aku pun .
HAHA . tertiba je kan . ha tu la aku pun felik abah aku selambe je dya ckp 
" acik tanak tukar cadar katil baru ker?sbb ritu abah tgk ada sale ." 
HAHA . mencekik aku . gila tanak tukar cadar baru .
selambe juga aku jawab "abah support acik nak ah . harus fink okeh ".
bukan setakat cadar katil kalo abah aku nak tukar nan katil-katil baru pun aku tada hal .
jgn di offer aku kalo bab menda alah nak beli baru . eh aku memang nak . 
tapi harus lah dipayungkan . fakai duit sendiri .mmg TAK la jawapan dya .
banyak lagi benda aku nak beli plus bayor . lalalala .
sifat kedekut dah muncul . eh hello tak kedekut . ney dipanggil jimat cermat .
HAHA . ;)) wink2*

p/s; kembali selepas ney . i ngidam char keow teow . u olss nak tak ? beli sendiri okeh . i nak g beli kejap . HAHA






0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space