Tuesday

artis melodi ?

salam satu malaysia .
apesal aku foyos sangat hari ney ? ala bukan mmg tiap-tiap hari aku foyos kah ?
lusa dah kena p dftar ney ? meh pinjam duit sket bole?
kembali fasal title . hah sejak dua tiga menjak dapat title " DEAN " tu kan . dah mcm dapat anugerah bintang paling forfular (*forfular ker? ) ... HAHA . wutever .
bermulanya dengan si faiz anto msg kat aku petang tadi . mentang-mentang daftar awal kan . sbb nak pegi kl awal kan . dengan semangat nya dya anto " DIT 5 dekan sume kelas A, ang sowg ja budak kelas B. bangga dowh sbg kawan " sentap menyantap aku . whatahall . aku je? ulang skali lagi dya ckap aku ja ? dya bole bangga . kenapa aku tak vanga pun ?
kowg paham tak maksud kat situ . means nanti aku mcm katak duduk atas tempurung (*hebat katak ney. educated) seriously aku mampu lagi shopping tada kawan , boyfren tanak teman . tapi bab-bab amek anugerah sowg-sowg . ahhh memang tak mampu . tak dapat dibendung lagi . kau igt aku baek sgt nak g tenyeh-tenyeh muka cium kanan cium kiri nan budak kelas A . omaigod . please dont leave me alone(*juling bijik mata) ... bila dah dok sowg-sowg cengini kan . terasa lak asal aku fulun sgt masa final tuh ? HAHA . soklan bodos penah kuar dalam fikiran aku bila aku keseorangan .
sumetyme jadi DEAN terasa mcm diriku begitu berharga . wahh iklan . yela everything owg nak tau sume PM aku tnya sume kan . aku hanya DEAN bukan MPP dowh ! sume benda nak aku tau . dan aku bukan jenis yang amek tau . kolej aku nak meletop sekali pun im not the first one should know about that . for sure lah pengarah kitaowg kan ? lalalalala . gila tak terasa bila owg aku penah cakap " eh awak kan dekan . awk mesti tau sume kan "tu ayat puji ke keji ? ha sentap tak sentap bila dipertikaikan pasal dekan sume kena amek tau lah? igt apa pembaca berita ? nak melaporkan apa yang owg tatau . sume owg nak that title sama jugak mcm aku dulu . aku bersyukur .
dah dapat title tu bila mcm kita merendah diri . ada pulak yang cakap "ala tayah la nak rendah diri , ang kan memang PANDAI " . eh hello jadi dekan je ok bukan jadik artis muka kau terpapar kat magazine playboy kah hape(*eh tu magazine len) HAHA . kadang-kadang rasa mcm keji jadi dekan ney? really ? dah tuh nak owg tgk kau vodos sepanjang masa ? aku tak hipokrit lah . lagi pun aku tak pandai mana . seriously TAK PANDAI . dalam kelas keja aku melukis kalo subjek tu mcm busan . yang bole wt aku tyto pastu bangun balek lecturer tak abes lagi . yang mcm budak-budak darjah satu tunggu loceng bunyi terus angkat beg blah . mcm tu lah aku . tapi kalo ada subjek yang aku paham . mcm coding-coding tu aku suka lah . sbb dalam lab . HAHA . dulu bila masok lab horeey tak hengat donia sbb bole online facebook kan . sekali kolej dah block facebook hambek kau . jawab dya tyto . haha . ada jugok budak-budak yang pndai hack ney . aku jugak yang vodos bab tuh . see aku tak pndai pun kan . final aku pun terok . maybe its just a luck .hurm .


p/s; aku bukan artis melodi yang nak cipta kontroversi .prestasi aku pun tak baek .HAHA





0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space