Tuesday

fake people from fake acc

;)) wink2* muka gedix-gedix ala manja .
sambil-sambil tunggu blog larian meloadingkan pagepage beliau disebabkan internet aku malam ney hagak lembab . so aku hagak lambat berlari . tapa tapa bak kata owg biar lambat asal selamat . ole!(*alaala heliza AF). kowg besa kena kacau dengan manusia tak paham bahasa tak ? erti kata lain dya buta huruf atau buta warna . dah habes sume bahasa kowg cakap tapi dya cengitu juga. HAHA . buta huruf lah kot . kalo aku mengheja satusatu bagi dya pun . konfirmkonfirm maksud dya jadi lain kan . wutever .

hah tadi status kat facebook aku cengini bunyinya .

klik utk tumbesaran yang gempax lagi kedaboom

hada lah satu mamat tatau mai dari planet mana . planet zadora kot . (*sah sbb tak phm ckp melayu)
add kat fb . so mcm biasa aku approve disebabkan datadata beliau menunjukkan beliau ada kata kaitan nan aku . HAHA . bukan cinta terlarang , bukan kekasih lama . muka beliau aku sangatsangat familiar . tapi fren dya hampeh . tada sangat . member aku ada ckp kalo tada fren means acc fake . haha . punya nak try lah kan . dya ney nak stalker aku ke hape . sapa upah dya wt kejakeja stalker aku ney . 

tertiba dengan tak semena . (*poyo gila) dya bole inbox kat aku . "saya suka awk . awk suka sy tak ?"
HAHA . sayang gila aku dh delete benda tu . serius lawok . sbbnya tanya macam budak darjah satu nak ngorat . gila kentang . so aku balas lah kan . aku dh ada boyfren pa sume . tahu dya bole cakap apa " kalo ada boyfren mana boyfren awk ? mana relationship awk kt fb ?"  wahhh semangat dya kau . siap cari relationship aku . should i show my relationship to u ? lantak kau lah nak caya tanak caya . desprate sangat ke hape? omaigod . tolonglah . tertiba cakap cengitu kat aku . tada keja eh ? selain nak stalker aku . HAHA . lepas dh kena sembur nan aku teros diam . dan akhirnya kau aku delete and blocking. senang cita . tapi tu la aku dh delete . senang pula aku delete bendabenda centu . selalunya akan print skrin dulu . HAHA . tapi biar lah . semoga kau dapat cari girlfren .

p/s ; X6 sekarang berapa eh ? HAHA .






0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space