Saturday

karam sigh walia diugut ?

salam u'ollsss .
selamat tahun baru yeah . 
wahhh umur makin meningkat yeah .
haa ney la tadi jengah-jengah facebook kejap .
pastu tgk vdeo ney ha .
korang mesti dh tahu kan . HAHA . aku juga yang lambat .
as usual lah kan .
tapi aku nak sharing lah kan .
dah la kawan tu mabuk . kenapa nak gado-gado .
kira ok lah dya mintak maaf sbb dya terlepas cakap kan pasal orang melayu .
kita dah sedar kita orang melayu tayah lah nak cakap kasar-kasar .
bole slow talk apa . bincang elok-elok .
ney tak nak ugut bagai .
dya mabuk-mabuk pun dya berada dalam keadaan sedar juga.
sbb dya mampu minta maap . so dya sedar dya salah .
orang kita yang lebih-lebih nak panas kenapa .
yang panas tu tahu ke asal usul melayu?
kalo nak pertahankan melayu beradab lah sket .
ney tak . sound, tengking-tengking orang . 
kita orang melayu terkenal dengan adab, budi bahasa dan sopan santun .
pa nak jadi lah ha .
aku bukan nak defend hencik karam .
tapi cara orang kita tu tak betol . 
nobody is perfect lah . 
tengok lah diri kita dulu sebelum nak nasihat orang lain .(*wink2)
korang nilai lah sendiri lepas korang tgk video ney .
credit to oh tidak !

video

p/s; masok tahun baru kehilangan pulak pelakon FAIZAL YUSUF . bekas suami nana . marilah kita sama-sama sedekahkan AL-FATIHAH . moga rohnya ditempatkan orang-orang yang beriman . amin ;)





0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space