Wednesday

Gula Kat Kedah Murah !

salam U'OOOLLLLsss . 

baru balik lunch ney . hadoiii duit tada dahhh . kena bawak bekal makan kat rumah ney . HAHA (*perlu) .haaa gula kat negeri kowg murah tak ? asal kat Alor Star murah sangat gula dya . (*motip aku) . HAHA . dulu dulu sibok gula tada bagai kan dah ada aku sibok plak cakap gula murah . tak cengini citanya . hayoiii . tadi kuar lunch nan officemate aku then dya cakap " jum pergi makan nasi ayam rempah kat depan CP (city plaza) tu " . so pergi la . aku kalo pergi kedai makan mana mana . nak makan tada masalah nan makanan dya . cuma dekat part nak order air tu aku lambat sket . fikir lah sampai adek amek order tu jeling aku siaazzppp siiazzzpp kan . 

pastu kami tiga orang order lah nasi ayam berempah . sedap . oke akak roziana order teh o ais , akak ani order air suam . HAHA , then sampai kat aku jeng jeng jeng . fikir seratusenampuluhlima kali nak minum apa . so decide nak oren bancuh satu . maka sampai la air air yang diorder tadi . aku minum sket je YA ALLAH ney air ker air gula dya bagi aku . dh la masam campuq manis . mana satu aku nak telan . last last cakap kat taukey kedai tu . " akak mintak tambah sket , bukan sket banyak la air sbb manis sangat ney " then akak tu cakap " gula murah kot " . HAHA, tahu takper . dah sampai air oren yang ditambah tu konfirm weyh still manis . aku minum air dya separuh pun tak suku pun tak . agak agak lah sendiri aku minum banyak mana . 

seriously aku tak suka benda manis , coklat pun aku tak makan , kek segala maneka kek lah , cupcake ker  watsoever kan , yang penting sume benda manis memang aku cannot go ! HAHA . aku tak cakap aku benci benda manis just tak suka , makan tu makan tapi tada addicated macam sesetengah orang terhadap kek , coklat tu . so jimat lah en boyfren aku disitu . tayah nak beli kek kek bufday bagai , coklat pun tayah . aku makan sket pastu aku pas je kat sapa nak . HAHA . kalo makan kek pun ising dya aku cantas abes . makan kek kosong lagi best !

dekat 2 minggu aku praktikal kat TM ney . kuar pergi makan kat kedai makan . sume jamu aku nan AIR GULA . argghhh cannot go ! nak order air suam . tak best ! demand oke . dah orang buat manis tak abes kan . cengini lah apa kata bg aku jah buat air untuk aku sendiri . HAHA .(*mintak keja ke kaki) . jawapan dya senang je bawak air bekalan sendiri . jimat kos puas hati ! HAHA . (*tahu pun aku kan)

so kalo aku keluar then air aku tu tak abes paham paham lah eh . manis lah tu . macam hari tu date nan en boyfrenn kan .pergi kedai makan . order limau ais then tak abes . en.boyfren aku cakap apa tau " sket nyer minum?" . HAHA . dya tatau masa tengok wayang tu berapa kali aku dok minum air yang telah dibeli sebelum masok wayang . kembung perot aku . tu sbb kembong air plus air mak cik tu manis ! ;P

p/s; nak kata kurus tak pun . en boyfren kata PIPI MAKIN TEMBAM ! haa bagus lah maknanya tak jumpa dua bulan pun pipi tak surut . jadi kurang risau .



p/s/s; entry siang tadi malam baru publish ! HARAP MAKLUM ! 





0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space