Sunday

Belajar Bersama NIVOVO

Salam U 'OLLsss .

sorry for not update any entry last nyte . wa sangat letih tahu ? HAHA . kemarin aku dah peromise, berjanji setia  kat kowg kan yang nak btau apa kursus yang aku pergi sampai sejuk kaki tangan rasa macam kat london u know. HAHA . sapa yang tak tahu sila ke SINI . haaa tengok title pun dah tau ney . " belajar bersama NIVOVO" bukan nouvo , ataupun volvo oke , tadak kena mengena langsung . its NIVOVO . apa itu NIVOVO ?pergi ke SINI untuk tahu pasal nivovo oke?



Sebelum cakap banyak banyak benda ney adalah WEB HOSTING oke . kang ada mara pulak aku merepek panjang panjang padahal web hosting . tapi kowg tahu tak web hosting tu apa ? HAHA . haaa tu dya . siap aku boh flyers bagi tengok . starting from 8.30 sampai pukul 5.00 . seronok tahu . gila berbaloi bayar RM25 . oke fine mesti kowg tengah blur blur kan . ? apa benda lah aku nak sampaikan ney . oke sume muka serius yer . kursus ney dya mengajar buat website , shopping cart , blog . oke sila bukak mata luas luas disitu . buat BLOG oke ! HAHA . dengan menggunakan software yang ada dalam nivovo ney mudah , senang , cepat (*iklan ketupat faizah) . dalam masa setengah jam menggunakan 7 langkah saja , website siap , blog pun siap . haaa mana nak cari der . template sume dya bagi  serius lawa lawa . tapi blog dya menggunakan wordpress , tayah sibok sibok nak install wordpress bagai , bole diinstall terus dibawah nivovo . domain name pun ada disediakan . aku nak terang banyak banyak pun kowg kena tunggu aku jadi GTS dulu lah . apa kejadah speaker ntah GTS tu . HAHA . kalo nak tau and nak join aku jelajah pasal website and sume sume ney , jum 5/2 dikangar perlis , 12/2 di INSPIN kedah . bayaran hanya RM25 ! tapi sedih kat kedah tak ramai yang pergi kemarin , anak anak muda tadak , tinggal pakcik makcik yang mana sume bisnesswoman and man . where are you guys ? oke fine tak dinafikan kowg sume pandai coding . HAHA .

Tapi kalo bergerak dengan nivovo , coding tayah fikir , database tayah nak sibok sibok serabot , everything was THERE ! kowg cuma perlu ada broadband , dan lappy saja ! SINI BERMULA ! dah baca sume ? oke la , kowg mesti ingat aku nak buat duit dengan tarik kowg join nivovo kan , sorry der aku bukan ahli EBIZ lagi , so cena aku nak bawak kowg daftar bawah aku kan , so aku just nak sharing benda yang semakin mudah tanpa banyak songeh ! lagi pun sume tu bergantung pada diri masing masing oke;) duit takan datang bergolek kalo kita tak berusaha kan ?

p/s; mood NAK SHARING SAJA !!! kan bagus kalo jumpa benda alah ney tyme aku kena buat projek ecommerce sem 4 dulu , konfirm konfirm A++ . HAHA . jahat kan ?






0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space