Friday

shawl stylish ?

salam reader ;))
act aku mengantuk ney . tapi nak jugok wt satu entry before tyto .
lalalala . 
act ney tgh sambil-sambil baca news . eh news ke gosip ?
HAHA . sama je . dekatt oh bulan . bukan lagu yuna oh bulan tu tau .
ney betol-betol ohbulan . sume pasai gosip artis . mak suka gee .
gosip kat ohbulan memag mamtop lah .
style . ayat menosok pada yang terasa . naseb kowg lah jadi artis kan .
terima la baek buruknya . yang baek oke la . yang kurang baek tu . 
haaa lu fikir la sendiri(*nabil oppsss)

aku ney tengah fikir cena nak match kan shawl dengan baju pengapit akak aku ney .
akak mintak tulun aku jadi shawl stylish pengapit dya . OMG . stylish sgt ke aku ney? 
besa-besa je kot . tapi tapa la dh owg mintak tulun wt yang termampu suda .
act selendang dalam almari aku berlambak .
rasa mcm nak jual pun ado (*gegeh)
ke nak jer bagi giveaway kat kowg sume . HAHA(*gelak jahat)
sampai ada yang aku tak pakai pun . sbb aku bukan kaki jalan tapi kaki shopping .
ney pun ada ura-ura nak online shopping pulok ney .
siap kau . duit elaun kau abes kat situ jer .
posman-posman ensem pun kerap datang uma kau .
HAHA . (*kutuk ramai-ramai)
oke lah nantok dah ney . hokhok. awl pulok aku tyto mlm ney .
daaaa. nyte-nyte







1 comel oshin:

ღ.IZZAsensei.ღ said... [Reply Back]

saya tag awk oshin. :)
http://izzasensei.blogspot.com/2010/12/mama-kembar-3-giveaway-yay.html

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space