Thursday

lelaki berdarah ?

salam u 'olllsss .
eh girls pernah terfikir tak kenapa badan lelaki panas ?
HAHA . vodos tak soalan tu ?
menguji minda ney tak .(*pangg)
oke-oke sebelum kena maki kan .
terus terang jelakan .
tak maksud aku kat sini .
kenapa badan lelaki bila peluk rasa suam eh ?.
haaa tamau-tamau fikir bukan-bukan .
aku bila sejuk mengigil ney . kaki dah mcm mesin jahit dh .
bila peluk adek laki aku je mesti sejuk tu dh kurang .
darah dowg sama je kan nan darah kita?
aku bab-bab sains ney lomah banyak .
 tp peluk bila dya tgh tyto la . gila kau peluk dya tyme dya jaga . 
mau dya bg penendang kat muka aku .(*buang tabiat)
saja suka kaco adek aku tyme tyto . HAHA ! sbb aku taleh tyto .
aura lelaki kot yg buatkan badan dowg asa panas . (*teka teki)
 aku bila sejuk aku taleh tyto .(*pelik tak?)
owg tyme sejuk la semangat tyto . aku bila sejuk .
ya ampun jangan la . sejuk dh tahap kaki tangan aku ney dh naek urat plus bila sentuh dh mcm snow world dh . family aku bila tgn kaki aku sejuk sume tanak sentuh . hukhuk. dowg dh mcm kena sumpah jadi ais .
bilik tyto aku ney tatau la sejuk semacam . tayah la susa-susa nak pasang air cond bagai.
bukak kipas num 1 je ckup . mengedix aku tarik selimut .
almaklum uma papan . memang la sejuk .
haiishhh . kalo cengini teros . aku kena kawen ney (*fakta sebenar)
HAHA .
kedebukkk . makan penampor mak aku berguling-guling .







0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space