Friday

Mama Kembar 3 Buat Giveaway, Yay!

salam all ;))
rasa malas nak update sebenarnye ney .
HAHA . sebb kenyang teramat . jiran sebelah rumah wt kenduri burfday .
alahai kenyang samapi sakit perot ney . nak termuntah pun ado ney ha .
bila kenyang rasa apa ?
mengantok . ye pandai kowg sume .
HAHA . rasa nak kena g gym balek ney . tinggal lama sgt dh .
hukhuk cik nadia cepat la . sy mahu kurus lagi . tak ckup ney !! lalala
dalam malas tu  cik izza tag aku dlm giveaway .
act aku dh malas nak join menda-menda cengini .
tapi kemarin gosiping nan  cik cici .
dya ada la bg tip-tip utk masok contest bagai kan .
HAHA . sila jgn jeles . cik cici memamg suka bg i semangat !
oke la sebelum kena maki sumpah seranah . bek mulakan apakah giveaway tersebut .


tadddaaa . mama kembar 3 giveaway. sorry la i tak jadik mama lagi .
cena nak bole kembar 3 . gee mak suka kalo dpt anak kembar oke .
 syarat-syarat dya bukan suoh kowg beranak kembar 3 oke . kang mati aku kalo kowg betol-betol beranak kembar . haa suda . lalalala .

nak tau syarat dya bole klik kat blink2 oke. 
malas yang amat nok nak copy . HAHA . copy je pun . lalalal
hadiah dya adalah victoria secret & telekung travel yang ditaja oleh itsy bitsy secrets . 
gempak oke .

3 owg yang aku nak tag
miss nina
leya
azwa amani .

p/s ; saya nak menang bole ? pleashh . nak telekung cantek tuuu . wink2 (*kenyit mata kat mama)






1 comel oshin:

Mama Kembar Tiga said... [Reply Back]

Salam. Thanks sbb sudi join, tp pls letak banner kat sidebar gak ye. Good luck! :-)

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space