Tuesday

Bercuti Ke Korea !

salam u'ollss .
sory lah tadi terpaksa memprivatekan belog sbb . HAHA .
tak ckp pun kowg dh tau kan . menghedit la . nmpk sgt semak oke .
ada aritu sowg blogger ckp belog aku berat . amek masa yg lama utk loading .
hukhuk . so hari ney baru terasa nak menghedit .
eh oke . bukan nak cita pasal hedit tu .

haaa tu nmpk tak " bercuti ke korea "
eh betol ker ? tak vimpi ke cik oshin ney pegi ke korea bagai .
oke sila jgn tertipu dgn statement diatas .
gila sapa yg sudi serta baek hati terlampau nak bg aku tiket pergi dan balek ke korea ?
gee tolong laa  . kau igt kau scha alyahya nak pegi korea jalan2 ?
jadi alien rambot pink . ala-ala lady gagap versi melayu ?
HAHA(*smlm punya cita)

aku siap promot g tgk cita awan dania siri 3. 
eh aku ke ? haha . oke tipuuu lagi .(*PANNGG)
scha alyahya .

tu adalah statement aku kat FB semlm . gara-gara sentap , bebai , merajuk .
konon-konon vajet anak owg jutawan fakir nak pegi korea bawak diri la .
nak cari boyfren kat sana . *puuiiitttt
kl tak mampu pegi ni kan pulak korea . berbatu dari malaysia . 
HAHA . pegi dalam vimpi kau jela .

ada cara utk hilangkan stress tak ? gelak kuat-kuat smpai semput bole tak ?
lawan bertumbuk nak ? best sket .(*berlebam muka)
arrggghhhhh !!

p/s; sapa nak lawan bertumbuk sila amek insuran nyawa siap-siap kat prudential(*promot) .
pastu jumpa peguam letak wasiat sume atas nama aku (*gila duit)
HAHA!







1 comel oshin:

azwa_amani said... [Reply Back]

huhuhuhu... :)

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space