Thursday

Dah bukak !

salam u'olss .
HAHA . mesti ada yg tertanya-tanya kan kenapa aku privatekan belog seharian .
minta maap . jgn salah kan aku oke .
salah kan makhluk tuhan yang tak seksi tu .
telah menciplak idea .
sgt benci oke. dh pukul 4 pagi still ngadap natang alah ney .
thanks to u lahh . i lebb u terok-terok !(*benci tahap gaban)
so aku just tuka background sama itu ada lah sket kalo kowg pasan .
sbb nya aku dh penat cari template . haram satu tak berkenan.
kalo tak kerana blog aku ney yang tak bole nak tima template dari blogger ney .
so terpaksa lah cari usaha len .
tidak mmg hidup aku dh simple yg amat .
fuhhhh ! penat . mengantuk juga .
morning all :)) esok smbung edit len okeh . 
chill 

p/s; len kali kalo nak copy blog aku tayah nak wt sebijik2 kan dh kena aku wt laen . apekepayah benor deme cari sendiri . haiishh !






0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space