Sunday

saya bole hidup tanpa HANDPHONE .

salam reader ku TERsygs .;))
how u guys doin ? i hope everything was fine .
nak membebel sket aje mlm ney . tamau pnjg2 .
sapa yang tak bole hidup tada handphone ?
angkat kaki ? 
eh hello penting ke handphone tu kat kowg ?
HAHA . vodos tak soalan tu . 
aku bole je hidup . handphone aku dh satu setgh hari dh tak berbunyi .
hebat tak ? (*benci ) . 
kau pakai handphone mahal pun kalo tada owg nak call , msg kau tak guna jugok !
so better tada kan . senang tak hidup ? (*geleng2) .
oke lah ngaku la dolo zaman skolah2 . handphone kt tgn 24 ours . aku nan handphone tak dpt dipisahkan .
tapi bila skrg kn . dh mlas nak tgk handphone . mana letak handphone pun cm tak kesah je . 
satu sbb dpt boyfren yg jrg nak msg . (*padahal dari ex lama g jrg msg)
second bila msg lama2 tu smpai dh tada benda dh nak tnya kan ? (*kalo nan mmber gosip).HAHA .
sbb tu setengah owg suka msg nan member dari msg gf / bf . am i ryte ? (*ferasan sowg2)
dari pakai handphone mahal2 tak berbunyi baek pakai fon uma je tak pun nokia 3310i (*mahal ka hp aku?)
huh ada owg nak wt contest tak sapa bole hidup tada fon ney ? aku nak join(*sendiri tanak wt )









0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space