Tuesday

arigato !

salam u'ollsss .
ehem2 ari ney msti ramai yg cuti keja kn ?
sbb maal hijrah eh . yg tak cuti kesian .
lalala ~ yg lagi sedang menikmati cuti .
yeah teruskan bercuti .
nnty aku plak nak p bercuti .
bila ntah (*pikir2)

arigato gozaimas!(*smbil tunduk kepala )
wahh speaking jepun kau . 
jepun ke korea ney ? haha pening dh .
tu maksud dya terima kaseh .
laa nak tima kaseh kat sapa ney ?
opkos la to all my follower dan sume2 .
muahhh2 . sbb sudi melawat blog aku yg tak seberapa ney .
tenkiu2 . (*mcm menang shoutout award)

act baru lpas blogwalking ney .
dari link2 yang ditinggalkan . so WAJIB la bg aku utk blogrunning blog mereka .
pastu kepala dh nyut2 ney . sakit hotak .
mybe tyto banyak sgt . HAHA .cuti ney keja tyto lewat bgun pun lewat .
opppssss terkantoi suda . lalalala ~ like i care .
katil aku ney yg pelok aku erat2 . dya ckp " tarik selimut lagi . sejuk . "
vodos tak . haa cuaca pun tak menentu ney .(*salah cuaca pulok)
kedah sejuk ! percaya dak ? 
memang sejuk .tatau la kalo uma aku ja sejuk . besa la uma antik .
vajet lagik . mmg musim sejuk kot .
kalo malam alahai . tayah tgu kipas pun tapa dh . tyto centu je .
siang tak kata la . uma kayu selalu panas kn .
 ney tak sejuk siottt . weyhh kalo lentok best ney .
syahduu jer .pastu stg dgr lah ada owg jerit kat bawah .(*mak aku)
HAHA . oke done .
mata tak bapa nak oke dh ney plus kepala tgh pusing .
tension sama kot . 

meh nyanyi sket .
bila rasa tension tgk cita korea .
bila rasa tension beginilah cara nya
bila rada tension tgk cita korea .
hoooreeeyyy
diadaptasi lagu dari "bila rasa gembira"






0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space