Monday

akhir tahun 2010 !

salam maal hijrah u'ollss.
ala pejam celik pejam celik .
pejam tak celik2 dah .
haishh . dh nak abes 2010 .
haa ney yg aku nervous ney .
bukan nak kawen oke . cuma ala .
tabest ney . dh nak masok 2011 .
do u know what it mean .??(*muka terkejut tapuas hati )

im gonna be 21 years old !
OMG. weyh umo 20 pun tadan nak merasa abes lagi .
dh nak msuk 21 . even bufday aku lmbt lg kn .
nuuu bulan 10 nuu . tapi terasa la kn  . aiiyaarkk . dh la baru nak bergedix dgn belas2 .
dtg puluh2 pulak . abes puluh dya tambah pulak num 1 kat belakang tu .
ehem2 . sy tetap nak 19 bole tak ?HAHA !
bila masok tahun baru sume la pakat2 pasang azam baru kn ?
azam yg suda pun belum abes lagi . dah nak wt azam baru .
poooraaahhh ! lupakan saja azam kau tu .
yang penting dunia dan akhirat sama seimbang .
okeh tak azam mcm tu ?

sobs sobs . sedih ney . tak bersedia nak masok 21 taunnn .
huarrggghhhh ! tamau2 . nak 19 jugokkk !
undur balekk !!!(*sesuki hati)
OMG . almost forgot !
result . oh yeah result . 
ala mcm mana ney tertiba rasa lagi nervous .
bila result nak kuar ney . ala2.
taun depan praktikal . ala 
haiishh apa bnyk sgt ala ney (*mara diri sendiri)
hukhuk . 
mimpi ke apa aku ney (*tlg tampaq sat)
haiishhh bukan ney . ney betol2 punya ney .
bukan cita dongeng putera katak dh ney .
alam nyata ney . *kedebukk .
satu penombuk lekat . bnyk sgt ckp .
;(







5 comel oshin:

haniey said... [Reply Back]

salam maal hijrah juga untuk oshin.. :)

oshin said... [Reply Back]

@haniey yeah ;)

Kuronofu91 said... [Reply Back]

salam maal hijrah!!!

~farhana fabulous~ said... [Reply Back]

salam maal hijrah jugak ye..first time drop here..

ahsfantasy24 said... [Reply Back]

Salam maal hijrah cik oshin..
hehe.. ^^,

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space