Tuesday

September :)

Assalamualaikum ..

 Bulan september , ye aku tau september tu bulan 9 tapi bukan aku up entry neh nak bagitau yang september tu bulan 9 , Aiyark ! tu tanyak budak2 umur 7 tahun pun tau september tu apa? =,=" HAHA . Bulan neh la yang aku rasa paling serabut sebab semua kerja nak kena submit dalam bulan neh and one month to go untuk UPkan umur bertambah la satu lagi angka dibelakang . HAHA .

Actually aku tadala rasa takot bila umur meningkat sebab even umur 19 taun pun muka aku yang over matured neh orang akan cakap 24, 25 something . Ohdengg la kan ! Lambat laun angka tu tetap akan bertambah, tapi sekarang aku tak rasa masalah umur  bertambah , aku takut perangai aku makin bertambah-tambah jadinya , HAHA .  

Bukan tanak matured, dah matured pun ( ey mana ada org matured ckp dya matured . HAHA ). Tapi nak terlalu matured dalam certain-certain things tu buat otak kepala aku rasa terhad nak berfikir dengan hebakknya . Bak kata orang just go with the flow, okay im deal with it , tapi sebagai seorang wanita ( puihh wanita lah sangat ) Okay fine sebagai seorang remaja perempuan (hewhew) otak dia neh non stop berfikir apa yang akan jadi dimasa depan , dengan siapa dia akan kawen, macam mana dia nak jadi isteri ibu kepada future husband and their kids . Otak perempuan neh sebenarnya complicated . Suka berfikir benda yang jauh lagi dia nak alami.

Berbeza dengan lelaki otak simple tapi padat penuh pengisian yang kukuh, dapat menenangkan keadaan (Tenang laa sggtttttt). At least membantu lah jugak kann . 

Haishh kadang-kadang aku rasa aku up entry agak lari isi dengan tajuk . Yelah otak bagi tajuk tapi hati meluahkan isinya . Kan aku cakap hati dengan otak memang tak selari, seia, sekata apa yang start dengan se semua dia lah .

p/s; Sambil tggu member siapkan storyboard sebenarnya yang jadi cengini =,=". Aku neh PA berjaya kerja aku taip proposal ja , storyboard tak siap tak bole nak taip proposal . (Nampak gedik dia . HAHA )





0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space