Wednesday

Hari-hari ku berlalu dengan tak berapa jayanya .

Assalamualaikum .

* time neh update 30 minit lagi nak turun perjumpaan dengan JPK hostel (asal sempat)


Sekali sekala nak update belog tak salahkan . HAHA . Sebab bosan tahap mencipan kat dalam bilik neh memandangkan aku tak dapat dok sebilik dengan kawan baik aku , So beranak pinak aku sensorang dalam bilik yang tinggi lagi mengayat jiwa dan hati . Fuhhh ! * BM spm dulu fail.

Rasanya aku dah dekat KL neh dah dekat seminggu dan starting aku daftar hostel harituh memang mood tak berapa nak helok sket . Pastu kena pulak separate roomate . Memang aku lagi hangin *padahal salah sendiri .

Dengan duit MARA yang asyik tengelam timbul , dan tengelam tak timbul-timbul dah itu lagi sepasal yang membuatkan hari-hari aku berlalu dengan tidak jayanya .

Hari first start kelas pulak , fenink bin lalat sepasal dengan subjek apa nak hambek untuk semester yang kononnya semester ketiga . * vajet senior! Hampeh . So this week memang minggu fenink kepala . Mana dengan kelas full tak bole nak add . Tunggu add manual lambat lagi naseb lah lecturer baik hati masukkan jugak nama dalam kelas tu . *punya nak satu geng . cengini lah jadinya. Last2 berpisah jugek* bak kata member johor aku . jugek pun jugek lah.

Walaupun hari-hari aku berlalu dengan tidak jayanya aku masih lagi mampu bergelak sampai tak hengat dunia . Orang cakap sakit didalam dapat dilindung dengan mempamerkan keceriaan dimuka . Waaahh falsampah gitu .

Hope balik cuti raya cina neh "ada ong" *orang cina selalu cakap . So MARA dengan sepantas kilat dan ribut silalah dengan jayanya anda keluar dari sarangnya and come to mama. *dengan duit tu bole lah bantu mak/ayah dikampung . HAHA . (buat ayat cengini hope mara kuar dengan cepat lagi .) IKHLAS~!

Thanks sudi baca bebelan aku ~





0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space