Tuesday

Tak Update Belog Berbulan- Bulan Masih Dianggap Sebagai Blogger kah ?

Assalamualaikum..

Janggalnya rasa bila dah lama tinggal belog dah berhabuk bagai pun. Aku pun tatau dah nak cakap maap,maap,maap kat sume yang dok masuk baca entry aku dan yang dok tunggu-tunggu entry dari aku . Huu (#vajet ada,puuiihhh!) .

Masihkan diri ney dianggap sebagai blogger sedangkan belognya sudah lama tidak menghupdate sebarang entry dan tidak menjenguknya serta menjaganya seperti mana kita menjaga penampilan kita ? Tolong jangan sisihkan aku! . #oky tampaq diri sendiri 15o juta kali!

Okay la aku mengaku la masa aku banyak dihabiskan untuk assignment serta men-qadarkan tyto dengan secukupnya . Belog memang tak jenguk langsung , last aku masuk pun sebab nak connect dengan lecturer , tu pun sebab aku ada assignment yang melibatkan blog and 5% for that assignment.

Assignment nya dimana aku kena upload sume gambar drawing aku dalam belog ney . Oky aku ulang lagi DALAM BELOG NEY . so yang mana arif pasal drawing sila-sila menrajinkan diri untuk mengomen serta mengutuk lukisan aku yang aku pun rasa ntah apa-apa . HAHA

Even aku tak hupdate belog aku , aku selalu apa usha belog rakan seperjuangan apa, depa dok ping entry berlambak-lambak dekat group penuh noti aku dengan ping depa saja . Hengat wa talak ada itu rasa jeles kah ? 20% daripada niat keinginan tu nak update belog 80% daripada niat keinginan untuk menyempurnakan assignment . Untung lerrrr kowg sume pandai bahagi masa antara study dan belog . And aku tak untung lerr sebab aku jenis suka fokus pada satu benda . If aku ada cuti panjang baru aku akan consider balik ada isu ke tak nak update.

Ney pun bukak belog sebab nak tengok hupdate dari lecturer drawing aku je, dah alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke panggal lengan ye dop ?#ikan pekasam tu sedap dak ? okytadakkenamengena! HAHA

Sebenarnya aku ada storyboard nak kena siapkan . Once it completed insyallah aku akan update bagi ampa sume tengok hasil keja aku . HAHA #untung lerr kalo aku hupdate ! lalalala

p/s; feel free to visit my lecturer blog DE REAL TRANSWORKS. his blog is AWSOME oky!

p/s; tolong promote belog lecturer dapat free marks tak ? HAHA (#cabuuuttttttt!)








4 comel oshin:

Akim Iqbal said... [Reply Back]

Tggu zack update lettew.. har har har

HANEA RHINE said... [Reply Back]

lama menghilang...p mana cek oi..hehe

oshin said... [Reply Back]

@HANEA RHINE p jalan2 ja. hehe

Rabiatul Rosli said... [Reply Back]

lau lah dpt markah lebih sbb promote blog lect, bie pun nk promote jugak la... hehehe...

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space