Saturday

Kereta Api Melintas Ayuh Kita Juga Melintas !!!

Assalamualaikum...

Siapa berani lintas la dikala kereta api sedang melintas??. Haiihhhhh . Dalam banyak banyak hari yang aku tak penat kenapa hari yang aku penat juga kereta api nak lalu ??

Dah la aku kena kerja dari pukul 6.30 pagi - 9.00 malam .Penatt woohhh ! Awal tu dah kena berpeluh dekat tengah panas meniaga tudung . Pastu aku kena berlari bukak kedai dekat pacific pulak.

Dah la tu akak yang keja dengan aku tu tertiba balik pastu terus tak mai balik dah . Aku bukak kedai sorang sorang . Tutup pun sesorang jugak ! Haiiihhh . Alasan taleh tima pakai bila dya mesej cakap tada sapa nak hantar dya pegi keja balik . Haaahhhh! Malas nak fikir!

Aku dah tutup kedai tertiba datang regular customer suruh aku bukak balik kedai tu . Nasib baik la dya beli banyak helai , kalau satu helai ja memang aku bara jugak ah ! Bole kurus 500 gram ooo macam gini .

ontheway nak balik tertiba pulak ketaapi nak melintas , oke lah bebai seratuslimapuluhjam kat situ . Dah pulak ada mamat cuba nak buat aksi berani mati , dya bole angkat palang yang owg dah bawak turun sebab tanda tanda ketapi nak melintas . Kan dah kena maki " hoih nak mati kah !" Helllo brader nak mati jangan depan mata aku bole dak ??? Saja nak buat aku trauma seumur hidup lah tu .

Tunggu dekat 15 minit , watafish ketapi pun tadak ! Dah tu siren bagai nak rak macam dah dekat sangat nak lintas ! Aku penat woohh! depa bole dok wat main main !!!!

p/s; bak kata echin nadiossa #sentaphatimak !






6 comel oshin:

Pakcu Sofi said... [Reply Back]

haha kena tipu ;p lintasan keretapi dekat kolej sultan abdul hamid tu ka?

Budak Botak said... [Reply Back]

Adeiiii boleh main2 lak Kereta api tue...

oshin said... [Reply Back]

@Pakcu Sofi Tak yg kat roundboard starparade tu . huuu

oshin said... [Reply Back]

@Budak Botak Tula pasai . gggrrrr

Shuk_ArChie said... [Reply Back]

eh orang kedah! wah... hai tempat tinggal saya pon area tu... hehehe
(^_^)

asnizaziz said... [Reply Back]

haha..keretapi pun main ngelat :p

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space