Sunday

Komen Terbanyak . Terima Kasih !

Assalamualaikumm ....

Short entry ja , aku tadi saja suka suka buat widget untuk komen terbanyak atau dikenali top commentar . oke fine sedikit pun tak terkejut dikala melihat nama diri sendiri menjadi nombor satu . HAHA . oke fine lawak lagi sila gelak kuat kuat . Miiahahahahaha


klik untuk dapat gigi yang besar dan panjang macam oshin ! 
Miiahahahaha

Terima kasih pada diri sendiri kerana begitu rajin membalas komen komen yang ada . HAHA . terasa bangga disitu . aku ada , ampa ado ? HAHA . nak buat ? sila KE SINI

oke thanks bye <-- ikot ehem ehem . lalalalala






14 comel oshin:

fRaMe+LenSeS said... [Reply Back]

hehehe.. cam tak caya ya.. agagagag.. :P

oshin said... [Reply Back]

@fRaMe LenSeS sila lah percaya ;)

Gen Fujita said... [Reply Back]

Amboi, amboi. Ha ha...

oshin said... [Reply Back]

@Gen Fujita HAHA . nama gen pun ado . suka suka ;)

shahjiehan said... [Reply Back]

x bleh blah..
puji diri sndiri

http://www.sjiehan.com/ hahahhahahahahahahah


hampesssss


mata hitam!

oshin said... [Reply Back]

@shahjiehan Miiaaahahhaa . ado den kesah ? lalalalalal

Izamir Ridzwan said... [Reply Back]

cheq.. sila filter komen sendiri

oshin said... [Reply Back]

@Izamir Ridzwan ala kecoh la luu . wa baru nak rasa bangga . HAHA . errr filter mcm mana . HAHA

cik pulau said... [Reply Back]

hahahaha.
komen kat blog sndri rupanya,,,
ingat kat blog sape. lalala~

oshin said... [Reply Back]

@cik pulau HAHA . hebatkannn . lalalala ;P

Azlida Alias said... [Reply Back]

salam ziarah =)

www.azlidaalias.blogspot.com

Shawl's@ayucinta said... [Reply Back]

NANTI nama kak ayu ada jugak la tu..ekeke..:)

oshin said... [Reply Back]

@Shawl's@ayucinta sila sila . tak sabar nak tgk nama kak ayu ada sini ;) wink wink

rieyza erizar said... [Reply Back]

nice blog dear =)

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space