Monday

Kerana Takot Aku Hampir Membunuh

Assalamualaikumm....

Kejamnya aku sehingga sanggup membunuh kerana ketakutan melanda . Tidak ! aku tak bersalah aku cuma ketakutan dan hanya ingin membela diri aku sebagai seorang manusia yang amat penakut . Kalau dya disahkan mati mesti aku yang akan di persalahkan dan mesti aku akan rasa bersalah seumur hidup aku .

Herghh masih dalam keadaan yang cuak ditambah dengan ketakutan . Tidak mampu lagi dibendung perasaan itu . Tapi betulkah aku yang bersalah ????

Tapi kann sapa suruh dya datang dan menakut nakutkan aku . kannn dahh kena .
.
.
.
.
.
.
.
.



 Jangan bergerak tak nampak ke aku tengah acukan pistol ney ? Herghhh . berani sangat lah aku nak acukan pistol ney kannn . pegang pistol pun tak penah . Tula kucing ang dah tau aku takot kat ang yang ang lalu depan aku wat jalan lenggang lenggok mak limah sambil mengeluarkan bunyi yang agak comel ke arah aku . Kann helmet dah terbang tadi naseb baek lah tak jatuh atas kucing ney . tidak innalillah lah jawabnya kucing ney . dan aku dituduh sebagai pembunuh . Herghhh !

Sumpah kau comel wahai kucing . bulu yang lebat berwarna oren lagi tapi aku takottttt ! sudah la . Jangan la bagi aku jadi seorang pembunuh . tidak ku rela wahai si kucing . Miiahahahaha

nota cinta : Segala maneka binatang aku takot . Fullstop !





2 comel oshin:

munira sajuti said... [Reply Back]

takot kucen gak weyy ! HAHA same la kite.

oshin said... [Reply Back]

@muniraksasa (; HAHA . yes ada geng

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space