Monday

Add Boyfren , Add Girlfren ?

Assalamualaikum...

Sekarang dah macam peraturan pulak kan dekat facebook "add boyfriend , add girlfriend " . Seriously tak fun pun add boyfren wajib add girlfren dya . Merimaskan lagi ada , aku cukup tak suka . Ada orang first first dya akan add boyfren dulu pastu otomatik kejap lagi akan ada fren request dari orang yang add si boyfren tu . HAHA .

Kenapa yer ? kalau langkah ney untuk mengurangkan pergaduhan dalam perhubungan kapel aku rasa tak pun , kalau tanak bagi girlfren dya tu jeles pun aku rasa tak juga . HAHA . kalau nak berjeles add pun tetap jeles kalau menimbulkan syak wasangka terhadap pasangan ye dak ? Nak bersifat adil sesama rakan facebook pun tak juga aku rasa *angkat kening the rock . felik je . Abes tu kalau dya tu dah kawen wajib eh kawan suami dya add isteri dya ? wajar kah ? . Kalau orang yang kita kenal tapa , ney boyfren kita pun tak kenal sapa dya , mai add kita lagi la tak kenal .

Seriously taleh blah , dah add kita plus si boyfren , tapi nan ado komen or tegur kita . Asal just tegur si boyfren? padahal sama juga tak kenal memasing kannn . HAHA . Yang suka dok add boyfrens add girlfren ney banyak perempuan je tapi tatau lah tergolong dalam golongan mana kannnn . Sebab lelaki jarang aku nak tengok add girlfren orang tu pastu add boyfren dya sekali ? ado ka? tak penah pulak aku jumpa . Kalau kowg jumpa btau aku . HAHA . Sejak bila eh facebook buat peraturan tu , ish kalau nak ikotkan ramai juga boyfrens orang aku kawan , wajib ke add sekali dengan girlfren dya ? Miiahahahaha . nan ado..  girlfren dya pun aku tak kenal , kenal boyfren dya ja . so malas nak add . HAHA .tapi tak penah ada kes cengini lagi lah sebab selalu aku kawan both of them . boyfren dya aku kenal girlfren pun aku kenal . Senang cita .

oke abes !





4 comel oshin:

Gen Fujita said... [Reply Back]

Yang mana yang couple tu susah la nak menipu single lagi lepas ada benda tu. Ha ha ha...

oshin said... [Reply Back]

@Gen Fujita hahaaha perlu ke menipu yer . hish macam macam

Echin Nadiossa said... [Reply Back]

xsuka jugak.even x boifee gurlfie pun kalau pompuan tu rapat ngn seorg laki mesti pakat p add laki tu.xpun p add family pompuan tu.xtau.nak dapat perhatian apa tatawww

oshin said... [Reply Back]

@Echin Nadiossa haha. tahu tak pa ;P

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space