Tuesday

REVIEW : Third blog | Nora Amila |

Assalamualaikum...

Alhamdulillah kesihatan sudah pun membaik . Hurm ada yang tak suka cara aku ker ? kadang kadang terfikir juga sesedap je aku buat review blog orang pastu nanti ada orang tak suka ? Oke la kann tak suka ka suka ka its up to uolllss oke , aku just buat suka suka nak up traffic kawan kawan aku . Aku sedar aku blogger kecik tak macam orang lain tegar je (*sedihhh tertiba) aku apa ado ? ketegaq ! HAHA .


kalau kita lalai kita akan ketinggalan..."

Go thru untuk review blog yang ketiga . Hamboihh tengok saja header beliau , with love penuh gambar gambar beliau yang cun melecun . Auuuwwwmmm . Susah tak nak masok kan gambar gambar dalam huruf huruf tu ? Cena dya buat tatau . cer cita cer cita . Btw sweettt . Sekali lagi aku rasa segan sebab beliau pun blogger tegar juga . Follower dya ramai lagi dari aku tapi dya nak direview oleh aku . HUHU ;) tapa la buat juga . ngeeee . " kalau kita lalai kita akan ketinggalan " setuju dengan cakap beliau . orang yang suka lengah lengahkan sesuatu benda pasti akan ketinggalan jauh sangat and sebagai blogger kita pun jangan lalai dengan keadaan sekeliling kita oke ?

Blog dya simple juga, kaler pinkkk you . perempuan tak lepas dengan kaler pink kannn . besa lah tuuu . Apa yang best dalam blog dya ? cuba KLIK SINI  . info yang menarik menanti anda suma ;) sudi sudi lah jenguk beliau !






6 comel oshin:

Syat0za Zai said... [Reply Back]

nak review blog jugak! :P

fRaMe+LenSeS said... [Reply Back]

tu dia aih.. comei aihh blog kaler pink.. ;))

oshin said... [Reply Back]

@Syat0za hehe . nanti oshin buat naaa ;)

nora amila ghazali said... [Reply Back]

waaaaaa tocei2.. eh malu plak... hheheh

oshin said... [Reply Back]

@fRaMe LenSeS hehe , besa laaa

oshin said... [Reply Back]

@nora amila ghazali sesama ;) jgn la malu oshin lagi segan ney ;)

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space