Tuesday

REVIEW : second blog | Abdul Hannaan |

Assalamualaikum...

Sekarang aku tengah dalam mood baik so aku akan review blog mereka mereka ney . Bukan aku takkan update benda lain , akan update tapi akan selit juga la entry review ney , dalam sehari aku akan cuba buat   review sebanyak 3 blog . So hope kowg sudi jenguk jenguk mereka oke .


"Selamat Datang Saya Ucapkan. Mari Komen Blog Saya Yea! ;) Follow Saya :) Saya Akan Menulis Sama Ada Dalam Bahasa Melayu atau English!! Welcome Here. Please Leave Comments To My Blog And Follow Me. :) Chill Yeah! :) - Coretan Hidup di Dunia Ini"

So here we go for the second review (*amboi speaking) . HAHA . Header yang menarik simple dengan bukit yang hijau , terasa macam ada kat Pulau Langkawi (*tertiba rindu pulau ) . Pemilik blog ney adalah Abdul Hannaan , sama banyak " n " dan " " susah jugak aku nak taip takot takot tak cukup huruf kat nama beliau . HEHE  . Background blog beliau mengingatkan aku dekat Lubuk Semilang dekat Langkawi . rindu nak pegi mandi kat sana . (*tertiba lagikk!) . Bagus juga dya ney sbb rajin tulis blog dya in English , mesti english beliau cekang terok ! aku kalo nak tulis dalam english pun mesti berterabur je present and past tense . Congrats la kepada beliau . ngggeeee . Simple but nice jugak blog dya . Penyusunan widget beliau pun teratur and tak semak , ringan je bila loading pun , sejuk mata memandang sejuk lagi hati nak membaca entry . HEHE . Feel free to visit him . KLIK SINI

p/s ; bukuit bukuit dan gunuing gunuing sangat indah (*bak kata David Teo)






3 comel oshin:

fRaMe+LenSeS said... [Reply Back]

tu dia.. kehijauan ya tema dia.. baguih2.. sempoi~~

micosey said... [Reply Back]

oshin!!! tengs!! nanti ceq boh blog oshin pulak!! nantikan!! :D

oshin said... [Reply Back]

@micosey sesama ;) okeh

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space