Sunday

Golongan Darah Mempengaruhi Keperibadian Seseorang

Assalamualaikum...



Tup tup terus dapat idea nak buat entry . HAHA , dok pumpang pumpang dekat KBU punya fb kannn , aku ada tanya budak budak tu dowg punya golongan darah apa ? haiishhh ada yang tatau ke ? (*termasuk aku ) . Miiiahhhaaaaa . tanya konon konon macam aku tau golongan darah aku kannnnn . damm !

Tahu dak golongan darah mempengaruhi keperibadian seseorang ? Golongan darah mempunyai 4 . jangan pandai pandai nak tambah golongan darah oke iaitu A , B , AB , dan O . Sembang pasal darah teringat plak aku raja lawak musim nabil dulu dya akan buat lawak pasal darah kannnn . dya jadi drakula keja mintak darah owg , darah je bukan dara . HAHA . sengal je .

Dalam lawak dya owg darah A selalunya dapat kan perempuan ? sbbnya perempuan suka bising plus berleter " aaaaaa lambat balek hari ney " . Untuk golongan O pulak selalu dapat kat ketua kampung , atau ketua mana mana la " tok saya ada masalah peparitan " tok jawab " oo .. ooo ..ok " . HAHA . sengal kannn . ngekk tu lawak nabil la . tapi yang sebenarnya macam ney .

Golongan Darah A

- cepat dingin
- serius
- penyabar
- sentiasa lagak cool 
- tegas
- keras kepala tetapi berfikiran matang sebelum buat sesuatu
- bersungguh- sungguh buat sesuatu kerja
- suka menyendiri
- tak suka terima pendapat orang lain
- akan membuat diri nampak tegar padahal dalam tak kuat mana pun.

Golongan Darah B

- cepat tertarik pada segalanya
- banyak hobi dan kegemaran
- kalau suka dengan sesuatu benda akan cepat cepat dapatkannya tapi akhirnya lama kelamaan jadi bosan
- bersikap lalai kalo tengah fokus benda lain
- suka memikirkan benda yang penting saja
- suka jadi owg yang utama , mean sentiasa nak jadi nombor satu walaupun hal tu besa besa ja .
- Hipokrit
- Tak suka bergaul dengan orang

Golongan Darah O

- suka mencipta kedamaian
- sentiasa menerima dan melaksanakan kerja dengan tenang
- pandai menutup masalah yang dihadapi , kalau tidak tahan mereka akan mencari owg yang terdekat untuk berkongsi masalah .
- pemurah dan baik hati 
- senang buat kebajikan , tak segan segan untuk menolong orang lain erti kata lain ringan tulang ney .
- keras kepala 
- sangat fleksible dan mudah menerima hal hal yang baru
- mudah terpengaruh dengan hasutan orang lain , atau apa yang dilihat di tv dan sebagainya 
- cepat percaya dengan sesuatu perkara dan kurang berhati hati 
- selalu dicintai dan disayangi 

Golongan Darah AB

- perasaan sensitif dan lemah lembut
- selalu mengambil berat tentang orang yang ada disekelilingnya .
- selalu berhati hati dalam membuat sebarang keputusan
- ego yang tinggi pada diri sendiri dan juga owg lain
- mempunyai dua keperibadian iaitu sentimental dan seorang yang berfikiran jauh
- mempunyai banyak kawan tapi kadang kadang memerlukan waktu untuk bersedirian memikirkan hal kehidupan mereka tanpa melibatkan orang lain .

So kowg golongan darah apa yer ? tu jela yang aku dapat kongsi setelah dibuat penyelidikkan selama 30 minit di opis tadi sedar tak sedar jam dah tunjuk pukul 5.30 . go back home lahhh ! HAHA ;) kalo google tipu aku maknanya  tipu kowg juga lah kan? . HAHA . diri kowg hanya kowg jela yang tahu kannnnn baik buruknya kan . Be the best from the best oke ?


pesanan khidmat masyarakat ; penting untuk kita ketahui jenis apa golongan darah kita , nanti kalo jadi benda tak dingini macam mana ? kannn susah jadinya . huhu, pegi check cepat golongan darah apa kowg yer ;)






18 comel oshin:

aDisH.sHidA said... [Reply Back]

tatau darah jnis apa :(

oshin said... [Reply Back]

@aDisH.sHidA p cek cepat . hehehe

NuSaNa NoSa 91 said... [Reply Back]

yezza~ keen darah O.. hahahahaha~ ciri2 tu semua betul!! ^_^

nora amila ghazali said... [Reply Back]

nora darah o... hik3... nice info..

hanani said... [Reply Back]

Macamana boleh tak tau jenis darah.. OIC skang dah tau..Banyak yang betul laaa....:)

Entri Terkini: Mampukah MRT atasi kesesakan?

oshin said... [Reply Back]

@NuSaNa NoSa 91 oh yeke? ok lah tu . hehe

oshin said... [Reply Back]

@nora amila ghazali waah ramai darah o ehh . tq syg ;)

oshin said... [Reply Back]

@hanani ntah terlupa kot . ngeee ;) hehe

Magrib said... [Reply Back]

anyway.. entry anda cool lah!.. blog anda sungguh menarik buat saya tertarik.. suka dan follow anda

Ini entry terbaru saya..
Onani (melancap) - Adakah Normal?
Cara cepat tingkatkan traffic
sifilis itu penyakit kelamin 'lah!' 
Skuad MALAYSIA berjaya Benam CHELSEA 3 - 0 
Mari lah ROGOL saya!

waalllaa! said... [Reply Back]

huhu..saya darah B...cmn nak buang hipokrit tu?? saya jadi hipokrit bila perlu...hehe..kalau perlu menjaga perasaan org lain..i means..utk kebaikan..bukan jadi talam muka 14..ngeee....hehe

oshin said... [Reply Back]

@Magrib tq nah ;)

JuAn NaSir said... [Reply Back]

spanjang keje ngan darah ni, ni first time baca ada mempengaruhi keperibadian orang,haha....sape2 nk check darah jenis ape leh la jumpa juan yek...=)

aNiM said... [Reply Back]

saya darah O :)

keras kepala eh?betoi juge.ngee~

jemput ziarah blog saya yg x seberapa ye :)

oshin said... [Reply Back]

@JuAn NaSir bagus lah tuh , huhuh ;) yeah tapa nanti oshin p nahh

oshin said... [Reply Back]

@aNiMhehe ramai nya blogger darah O . huhu ;) hehe

HANEA RHINE said... [Reply Back]

wow..VERY GOOD info lah you!
Thank you! baru i tau! hehe

oshin said... [Reply Back]

@HANEA RHINE hehe, welkem welkem . i pun baru tau je ;)

farra8979 said... [Reply Back]

me darah o... ^^

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space