Thursday

Dalam Dilema ! HAHA

Salam u ' olllsss

Dua tiga hari ney macam malas nak hupdate . haaa apa dya MALAS . ye aku malas sbb sekarang aku tengah RAJIN menguruskan badan . so petang petang takan ada depan lappy , sebab dok belakang rumah sibok skipping sampai lenguh kaki . HAHA . (*semangat !)

Actually hari ney ada gathering blogger utara . dekat star parade nu haaa . Tapi kan , aku nak pegi .... tapi geng bas sekolah tadok . cekk segannnn ! lalala (*ayat poyo suda kuar ) dianjurkan oleh GADIS KAMPUNG SEPARA BANDAR .


Tu haaa , pukul 2 jab g . adess , aku lemah ney kalo nak bersuai kenal . HAHA . kalo tak kenal maka tak cinta lah kan . oke fine merepek dah . arrggghhhh! nak pegi ke tak neyyyy . 

p/s; pada yang nak p tu sila contact beliau di number ini 019-4446535 . aku lambat buat entry ney sbb semalam tyto awal . damm kan . HAHA;)) aku dah hantor message ney , tak dibalas pun lagi . kang terbantut jugok kang . HAHA (*ugut ugut)







0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space