Thursday

Segmen : Mereka kata


salam satu malaysia . hupdate lagik . HAHA . dikala hujan jari jemari begitu pantas menaip dan idea pun banyak . (*ko tatau tgn aku mengigil dh ney ) . oke terdetik nak join segmen ABG BEN kali ney . bukan hape . selalu join jer tapi tu la sejak dua tiga menjak ney (*mcm hape cakap) mcm terlepas je nak join segmen abg ben . (*sedih tak abg ben) .lalalala . so hari ney nak join . banzai ! banzaii ! banzaii !(*taksub filem jepun) . oke done !

ABG BEN berkata : Ini bukan segmen meningkatkan trafik mahupun mengejar populariti .. Sekadar untuk kita beramah mesra antara kita .. OKeh ? Tiada jaminan 'kekayaan' trafik bila join segmen ini ..(*aku copy paste je )

see abg ben dah cakap dah tu . tak kesah kau blogger baru ke lama . jom join  . segmen abg ben memang gempak habis lagi kedeboom kedevass gitu . so WAJIB join . meh kita suai kenal meh . oh ya . kata aluan ? ehem ehem ? kata aluan apa eh ?

just for u'OOLLLsss!
kangei ! watashi wa oshin .(*selamat datang ! nama saya oshin) . terima kaseh yang tak terhingga buat sume yang datang bertandang dan berguling guling manja kat belog ney . pada yang memfollow pun thanks u very muchhxx . ada juga silent reader pun terima kaseh juga sbb terdetik nak baca belog yang tak seberapa ney . pada otai otai blogging sila lah ajar saya untuk lebih maju oke ? wink2 *






2 comel oshin:

Nur Mudrikah said... [Reply Back]

hehe..dah berguling2 kat sini.macam ada comforter je.. sy tak boleh ajar sebab sy bkn otai blogger. tapi saya addicted dgn dunia blogger..haha


salam ukhwahfillah;)

oshin said... [Reply Back]

@Nur Mudrikah salam ukhwah juga . hehe . tapa tapa saya juga addict nan belog ney . sama sama . cek suka ;))

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space