Thursday

BODOH !

sendiri wat entry 10 tips setelah putuih cinta  tapi diri sendiri taleh tima kalo ada kehilangan !sedap kongsi nan owg tapi bila diri menghadapi mmg terok rasanya . eh tapi aku cakap tips lepas putuih cinta kan . aku tak bg tips untuk meghadapi kehilangan seseorang ! nahhh . kena dah .... dah ar penat dah . mato penat dah . sebaldi dah ha . HAHA . bodoh kan . eh perempuan kenapa kau bodoh sangat ha ? dah aku memang bodoh nak wt cena . tayah la tanya soalan yang bodoh kat aku . sbb aku akan jawab macam owg bodoh. HAHA .done !





8 comel oshin:

apezs shah said... [Reply Back]

salam

hye oshin... jangan cakap macamtu. Tak baek kata pada diri kita camtu.. Bersabar yea, setiap orang pernahh hadapinya. Saya tak nak tmbh sedih awak. Cuma harap bawa bertenang yea.. Saya dan kengkawan lain sentiasa disisi tepi oshin..;) senyum selalu.

zacky ~786~ said... [Reply Back]

wohoo, sobau2..

oshin said... [Reply Back]

@apezs shah thanks apezs. saat saat mcam ney kawan memang sgt diperlukan . thanks again

oshin said... [Reply Back]

@zacky ~786~ tengah lah ney . huuu

Puteri Iqa Izyan said... [Reply Back]

ish.. jgn ckp mcm tuh..
biasalah putus cinta.. sbr key dear..

tips tuh boleh guna utk masa akan datang ke :)

Ainiaa♥ said... [Reply Back]

sabar lah oshin. masing2 ada masalah masingh2 kan? dont worry. tu sekejap je tu. banyakkan doa. nnty tenang lah :)

oshin said... [Reply Back]

@Puteri Iqa Izyan iqa . thanks . huhuh

oshin said... [Reply Back]

@Ainiaa♥ dear . yer oshin cuba oke. thanks ainia ;))

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space