Monday

Pesalah Seks Pakai GPS !

salam u'ooLLLsss .

Tahu kat Tokyo dowg telah mengesyorkan pada sume persalah seks untuk menggunakan GPS bagi memudahkan polis mengawasi mereka . haaa kaannnnnn(*tiru izryn) , bagus kan , bukan mengesyorkan dan memang wajib geng ney pakai GPS .


TOKYO: Seorang gabenor tempatan mengkaji rancangan untuk mewajibkan pesalah seks membawa kelengkapan GPS untuk membolehkan polis mengawasi mereka.Jika dikuatkuasakan, undang-undang itu adalah yang pertama seumpamanya dilaksanakan di Jepun. “Lebih baik jika langkah itu dikuatkuasakan di seluruh negara tetapi kerajaan lambat bertindak,” kata Yoshihiro Murai, gabenor wilayah Miyagi di utara Jepun.
Kerana itu, saya akan mengorak langkah untuk melaksanakannya terlebihi dulu di Miyagi,” katanya.Pegawai wilayah itu mula menjalankan kajian untuk menghalang wanita menjadi mangsa keganasan selepas seorang lelaki membunuh dua orang tahun lalu setelah teman wanitanya cuba melarikan diri daripadanya. - AP- credit to Harian metro .

Jepun sangat terkenal dengan ciptaan yang canggih canggih kan . HUHU. Malaysia tamau buat ka? kes kes kat malaysia pun dah makin banyak dah ney . (*aku plak pening kepala fikir!) . meh la tolong sama sama fikir . ;))






4 comel oshin:

Izamir Ridzwan said... [Reply Back]

GPS aku depa guna tuh

oshin said... [Reply Back]

@Izamir Ridzwan muhung lagi . mana mana nak tengok . hahaha

KUREKURE COMEL said... [Reply Back]

slalunye pesalah seks ni sentiase ketagih...
kasi kurung saje...letak dlm penjara je....jgn kasi kuar...puas ati....huhuhu

oshin said... [Reply Back]

@KUREKURE COMEL hahah . kann sng hati sket

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space