Sunday

MUET ???

salam u'OOLLLsss .


MUET ? apa tu muet ? muet tu yang selalu owg dok cakap tyme loya tu kah ? HAHA . penampaq nak ? tuhh wekk weekk . bukan muet muet . oke fine tak lawak pun . MUET is stand for Malaysia University English Test . fuhh  ....
Ney bukan tahap nak amek ke tak ney . memang wa dah bayar duit untuk amek pun . RM 61 yer . perhatian yer . terbang dah RM 61 tu , kalau tak hambek hoih kau nampak tak abg badan ketak ketak tunggu kau depan pintu universiti tu .(*tipu saja ). HAHA . cena ney ?nak study apa ney ? apa yang perlu distudy ? bila tarikh test muet ??? banyak sungguh soalan dya . kalo p tanya kat lecturer aku dalam keadaan kelam kabot mesti lecturer aku cakap " ekin cuba bawak bertenang ! tarikh napas panjang panjang , relax cool oke " .(*rasa macam nak tampaq diri sendiri ! suka wt kalot) . lalalala . wa nebes lu olang tahu tak ? dah la wa sorang sorang , member aku suma penuh dengan ke-excueesan mereka . kelas bila nak buat eh ? aku dah tak terer sangat english ney . kalo setakat nak bercakap bersembur air liur tap tap kena muka orang memang aku kena maki tak pun mintak penampaq je hari hari . setiap kali nak speaking BI kena gulung gulung lidah sampai terbelit lidah aku pastu tatau cena nak rungkai balik lidah tuh . (*terok imaginasi aku !!) HAHA . best kalo bole berspeaking BI tak bersembur air liur macam kak maria elena zarul . HAHA. dya lagi yes . aku suka tgk dya speaking BI , rasa macam  angelina jolie , walaupun bibir tak sama . (*kak maria ajar i bole ?)

Oke fine . memang aku nebes tak terkata dah ney . tapi aku nak juga kata , macam mana nak study MUET weyhhh !!! cakap dekat IR vikin wa panas terus . HAHA . dya pun tak suka tengok aku kelam kabot fikir satu satu benda macam aku kelam kabot fikirkan final projek untuk LI kami . HAHA . aku suka menyusahkan dya tanya benda yang dya fikir " relax ar weyh !" . HAHA . sorry aku taleh relax kalo aku kelam kabot . (*sila bg air jampi kuat semangat sat !)

p/s ; meh sapa sudi nak ajar aku MUET ???? nanti bole study sama sama ;P






0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space