Saturday

Ketiduran Awal ? OMG !

salam u'olllsss

Rata rata dah kecoh pasai hencik Zaquan dan Ayu raudha akad nikah kat Alor Star hari tu kan . cer try tanya aku  pegi tak ? (*mintak penampar lagi ker?) . HAHA .tamau ah cita pasal dowg . bosan pulak . lalala . nak cita kak Maria Elena Zarul balas komen aku nan cik jue salju  . HAHA . sangat teruja tapi agak damm sbb aku tyto awal malam tu so kak maria komen nan jue salju  tu jer (*sangat jeles!) . rasanya budak ney ada belog ney . tapi aku tak dapat nak searching beliau ada dimana . hukhuk ;P


tak puas hati klik kuat kuat !

like HAHA . (*hempuk kepala kat dinding seratusenampuluhkali) sbb mata mengantok awal malam tu . damm . so aku ketinggalan di saat saat kak maria membalas . auuuwwmmm (*harimau meh makan budak ney ) . HAHA .  fes aku nan jue salju tu dan semangat tanak give up masing masing anta kat kak maria . last last aku yang tyto . OMG !!!(*bak kata kak maria ) . lalalala .

hey kowg hengat aku give up ker . FYI lah kan . aku takan penah give up . HAHA . see this ;)


haha . see that ? kak maria balas even dya hanya ketawa . blueewwekk . mesti kak maria gila gila punya gelakkan aku sbb aku bole g cakap aku tertyto awal . HAHA . serius menyesal . oke fine malam tu i ada krisis (*cover cover) . member aku pun cakap " hoih ang bole p tyto awal masa dok komen nan kak maria noh " HAHA . serius rasa macam berdosa gila pergi tyto awal malam tu (*muka tak bersalah oke ). 
memandangkan aku terasa sedih dan kecewa . maka aku pergi bawak diri . HAHA (*tabole belah )




fanatik sangat nan kak maria . just fly me away . HAHA (*boh penampaq sowg sket !)






2 comel oshin:

YUL said... [Reply Back]

siapakah beliau maria eleana tu, hehehe, maklumla tertidur gak tak kenal kot die tu, hee :P

oshin said... [Reply Back]

@YUL beliau sowg blogger juga . dya sgt gojes . and best fren cik epal . jgn ckp cik epal pun tak kenal oke . huuu

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space