Thursday

Apa Nak Jadi ?

salam U'oooLLLsss.

follower aku dah 300 . OMG tak sangka oke , teruja kejap . oke oke terima kaseh kepada yang memfollow aku (*betol ker ayat aku?) HAHA nevermind . oke sebelum aku tyto meh nak tanya pendapat sket . bukan sket banyak lah . HAHA . malam malam ney banyak pulak soalan aku kan ? aku nak bg kowg jawab lak sbb aku dah penat fikir dah . lalalalala


haaa . motip gambar ney ? yes betol mak cik dah kurus . tapi bukan nak cerita macam mana mak cik ney kurus ke hape ker? i dont even know her ! HAHA . so jangan tanya aku . nak tau p tanya DR . ROZMEY oke . dya ada ubat . oke fine ! sebenarnya aku ada timbul persoalan dalam kepala otak aku . kenapa orang yang dahulunya gemok tudung dya mai aiii labuh benor . then bila dya kurus tudung p mana tatau , ada setengah pulak tudung fendek (*pinjam hat anak kah ?) . pastu dulu gemok baju XXL sekarang yeah konfirm M kan ? tapi awat p pakai XS ?  seronok noh bole kurus rasa sume baju bole pakai sedia , tak kira dah umur tu baya baya mana . dya punya style lah . fewwiiittt rozita che wan pun kalah baq ang !

apa ke salahnya even dah kurus pun pakai gaya yang sama macam dya dok pakai dulu . oke i mean sekarang dya pakai saiz M . so mungkin bole pakai saiz M or L . jangan la p pakai XS tak elok tau . nak habaq kata dah kurus pun tak pakai baju ketat ketat nampak susuk tubuh , orang dah bole nampak la dah kita tu kurus even pakai baju sepatutnya. oloh jiran dok tengok hari hari takan tak perasan . tipu sangat aih .

tu bab baju , bab tudung tak kata la . kalah anak pompuan dya . dya punya ikat belit gena tatau sampai bole nampak leher lagi . hadoii . dok tengok dalam tv tu kadang kadang dok heran nan mak aku . (*muka felik) . tunjuk gambar dulu litup abes . dya kurus kain belah tengah pun dya pakai dah . apa bole buat dah kurus katanya . " i can wear any clothes  i want " . HOHO . apakah puncanya ?? ha ney nak suoh kowg fikir ney . HAHA ;)

p/s; aku bukan jeles tengok orang yang dah berjaya kurus tapi heran bin pelik ja . bila kurus jadi kot len . (*vougue maybe) .





5 comel oshin:

KUREKURE COMEL said... [Reply Back]

tu lah pasal...bile gemuk..kemaen sopan lg baju..tudung labuh ckit...ble kurus...perhhh...tudung ilang...hhhmmmm....lupa daratan sbntar....hehehe

oshin said... [Reply Back]

@KUREKURE COMEL haa tu kan. ish ish . yang kurus kurus ney pulak nak pakai bju labuh labuh sume . adess

waalllaa! said... [Reply Back]

biasala tu..ada jenis org tu suka tayang body..badan saiz M pakai saiz XS..saya ade kawan cam tu..penat aih nasihat.. tapi dia sendiri ngaku suka pakai saiz kecik..nak wat cmn..kang bila kite tegur lebih2 dia nyampah lak kat kita ckp kite ni dengki tgk dai leh pakai vogue2.. sorry lerr.. saya nak vouge2 tunggu dh masuk syurga nnt..nak bogel terus pon xpe..skang ni masa untuk elak dosa n tambah pahal je..yg menjamin kehidupan akan datang..itu lagi penting kan?
so nak pakai tudung pon kena ikut syariat jugak..pakai smpai boleh menutup dada..baru cukup syarat tu..tutup dada tu bermaksud menutup buah tu drpd pandangan bukan muhrim..kalau x..pemakaian tudung kita still tak lengkap...itu jelah nasihat saya..hehe

oshin said... [Reply Back]

@waalllaa! betul tuh . sokong . yeah ;)

brother915 said... [Reply Back]

@waalllaa! sokong2

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space