Saturday

Raja azmi buat filem baru ?

salam u'olsss .
HAHA . kowg fed up tak nan gosip-gosip artis .
seriously aku tak bosan . bukan apa cm best je . 
padahal nak berdepan tu dowg sket punya seksa .
kontroversi la bagai kan .
sian kan . simpati jela .
oke lah bukan nak cita pasal gosip ke apa .
cik oh bulan bagi tau tadi .
raja azmi nak wt filem baru .
nak tau filem apa ? "ANAK IKAN "

filem apa ney ? haaa tu la . filem berkisahkan kehidupan seorang gay .
baru dalam perancangan kot . pelakon pun tak tahu sapa lagi .
agak-agak kowg sapa eh ? yang sesuai amek watak anak ikan tu .
hukhuk .tapi bagus jugak la raja azmi wt cita cenggini sbb selalunya kita dh besa tgk 
cita pasal tomboi , nyahs , lesbian kan .
cita pasal gay ney jarang-jarang owg nak wt (*ke tada . aku pun tatau ). 
thumbs up tu raja azmi la . tajuk cita dya sume cm pelik-pelik .
HAHA . anu dalam botol bakal ditayangkan MAC 2011 .
aku pun tatau anu dalam botol tu cita pasal apa .
sapa tau ??? hukhuk .


p/s; dafi lambert cun . HAHA (*apa kena mgena






3 comel oshin:

THE LEKAT LEKIT STORY said... [Reply Back]

Tp filem raja Azmi bukan nak kondem.. selalunya Gah pd tajuk.. filemnya krg kualiti

THE LEKAT LEKIT STORY said... [Reply Back]

ANDA TELAH TERKENA PERANGKAP MELEKIT SILA CLIK UNTUK MELEPASKAN DIRI

oshin said... [Reply Back]

@THE LEKAT LEKIT STORY haha . idak ler teman tahu .tgk je tahu . hehe

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space