Saturday

OMG ! seriously tak sangka

salam u'olsss .
apa yg cik oshin tak sgka ney . cuba nak share ney .
ala kes ney mesti kwog dh tau kan . 
hukhuk. i je lambat tahu sket .
HAHA . i update tau gosip artis .
jgn memain . aku tgh pasrah ney . 
kes shahzjaszle kononnya tgh hangat bercintun nan si maria farida .
OMG . aku nak fengsan . tolong-tolong nak cpu . sesak nafas nokkk .
kalo cik cici sibok pasal bercinta nan imran ajmain tu .
ney aku nak fengsan sbb shahzjaszle pandang maria farida .
kenapa tidak aku ?? arggghhhh . PANNNGG(*kau sapa) .
HAHA . yela dh jodoh kan nak wt cena .
ehh tapi tolong la jangan la bersayang-sayang . i leb u , u leb me kat twiiter .
seriously aku jeles plus sakit hati sbb shahzjaszle tak penah tego aku kat twiiter . HAHA .
ada twiiter ker? eh tada . dh delete . sbb boyfren i takot i sangkut nan shazjaszle .
vajet artis lah kau gee .(*geli mak )


tgk ler siap polok-polok lagi . vikin aku hangat .
shahzjaszle tinggalkan aku sbb nak maria farida ker ? HAHA (*tipu besar)
en boyfren jgn mara . u zaquan i selamanya . HAHA .
kowg nak tau lebih-lebih gosip lagi ?
apa yang shazjazsle ney bersayang-sayang nan maria farida kat twitter .
pegi lah jumpa abag nara kat beautiful nara .
abg nara nnty jgn lupo beli kan i blackberry satu . sbb i tolong promote page abg nara .
dush-dush . abg nara haram tak kenal kau pun gee . tolong la (*pengsan

p/s; naseb baek la dh putus nan shahzjaszle . tidak makan hati lagi kau (*tettt . tipu lagi)






6 comel oshin:

Leya said... [Reply Back]

ahakss...
bkn main lagi gmbr tu...
eh tukar layout eh?cun la darling.. =)

oshin said... [Reply Back]

@Leyahukhuk tahu tapa. sentap ney . cari cik leya td tak dpt . tuka link ker? huhu aha tuka background. hehe. thanks

Echin Nadiossa said... [Reply Back]

maria farida tu act ai yg fake.saja suntik2 nampak muka cam maria farida.sebenar nak cucuk muka jadi cam megan fox tpi tercucuk botox melayu pulak.hahahah!.dr u lyn mamat ni bek layan shaheizy sam.hoho

oshin said... [Reply Back]

@Cik Cicishaheizy sam tuh tidak dapat dinafikan mmg boyfren i pun . yang keempat puluh satu . haha . dya rela bermadu okeh ;))

Echin Nadiossa said... [Reply Back]

hahah.rugi u delete twitter,lao tak u kena gosip ngn aizul martello ape.hikhik.haha.dulu zaman mespec namo ngorat shaz.hahah

oshin said... [Reply Back]

@Cik Cici haha . tula rasa rugi ney . terkilan kejap . tapa nnty i nak mintak permission wt twiiter balek. taleh jadi ney . jeles

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space