Sunday

khasiat minyak kelapa dara

salam u'olsss .
haha . apa kena lah kan aku ney . 
sume entry keja nak sharing nan kowg je kan .
tada la tak salah kn dapat info pastu sharing nan kowg sume .
haa berbalik pada title atas tu .
mesti ramai yg tau kan pasal minyak kelapa dara ney .
minyak tak dara tada jual oke ! HAHA . fresh lagi .
serious weyh aku tatau lgsg .
aku igt ritu member kelas aku wt presentation untuk subjek keusahawanan 
dowg wt pasal benda alah ney . aku igt dowg saja reka mereka .
rupanya benda ney betol2 wujud .
oke aku sgt kuno . mengaku tuh .
HAHA ! oke lah sebenarnya aku mengalami keguguran rambut yg sgt bnyk .
dh mcm sakit barah otak dah . chooiii .
seriously . then member aku syorkan guna minyak ney .
tapi tak guna lagi lah (*poyo jer)
dya ckp la berkesan guna minyak ney . (*kena beli )
so aku pun try lah searching kat google (*tompang teringat)
tuptup . minyak ney banyak khasiat dya .
bukan utk rambut ja . nak tau apa?
ney haaa



  • Membunuh virus penyebab selsema, herpes, demam campak
  • Membunuh bacteria penyebab ulser, jangkitan saluran kencing, penyakit gusi dan kaviti, pneumonia dan gonorrhea
  • Membantu merangsang system imunisasi bagi melawan sel kenser
  • Membantu meningkatkan system peredaran darah, metebolisme
  • Anti oksida semulajadi, pemangkin kelenjar tiroid
  • Tidak meningkatkan paras platelet dalam darah
  • Menggalakkan kehilangan berat badan
  • Melindungi badan daripada penyakit osteoporosis
  • Menggalakkan pertumbuhan sel baru
  • Mengurangkan demam, batuk dan selsema dan ulser perut
  • Mengurangkan resdung dan psoriasis
  • Menghapus dan menghindarkan kelemumur
  • Mengurangkan buasir dan sembelit,mengawal peyakit kencing manis
  • Mengurangkan hepatitis C, lelah dan asma
  • Mengurangkan penyakit harmorroids serta down syndrome
  • Mengurangkan kolestrol, menghindarkan sakit jantung dan darah tinggi
  • Melembut, melembabkan,mengurangkan kedutan dan melindungi kulit dari sinaran UV
  • Mengglakkan pertumbuhan rambut yang sihat
  • Sebagai Pelincir/ mengeratkan hubungan suami isteri.

HAHA ! yang last sekali tu hanya utk owg berkahwin sahaja oke .
mark my words oke . lalalalala
haa kowg tunggu apa lagi . all in one .
jom p beli . seisi keluarga bole pkai minyak ney .
especially family aku . HAHA . kencing manis , darah tinggi . ckup !
ada owg nak wt giveaway tak minyak ney ?
ada serious aku nak (*jimat duit ). HAHA .
PANGGG ! melekat !






0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space