Saturday

CONTEST LELONG : I LOVE MY SELF !

salam u'ollsss .
lama kan aku tak hupdate blog ney .
waaah bajet setahun kau .
lalala . tada mood skrg ney .
besa la kn cuti2 ney .
asyik membota aje kejanya .
bla bla bla . membebel lah kau sampai pagi taun depan .



oke la let get the started it .
dpat tag dari cik cici comel miut tiut tuu .
suoh join contest ney . 
manyak contest dpt tp tak sompat nak join sbb internet bangang ney asyik buat hal .
argggghhh . oke stop geram kat situ .
 tuan punya contest adalah cik ain dari belog http://cakapcakapain.blogspot.com .
click me !
nak tau lobih lanjut silalah rajin2 jari jemari anda utk klik link kat atas .
pomalas tahap cipan dh ney .

task yg wajib kena buat .
letak tiga gmbr yg anda perasan hot dan cun .
HAHA ! =,=" gelak guling amai2 .
huh ! si pemalas dh malas nak ckp pnjang2 .
jum layan gmbr2 aku jum .

fes not last oke 


haaa bajet sweet mueet dh ney .
dh letak kategori apo eh ? romantik leh dak ?
haha . oke dak2 . kategori paling menarik laaa .
menarik apa . kowg igt senang ke nak pkai baju sedondon pegi jamuan .
huissh . kitaowg dalam seribu (*tipu)
i mean baju yg kaen sume sama lah . kalo kaler sama tu tak heran sgt .
HAHA ! *luku kpala sowg sket meh .
satu set baju ney . huish abes duit (*kongsi2 )
terima kaseh kpd gene martino . sbb melayan karenah kami sewaktu bershopping baju raya utk dipakai bersama (*akak tu bebai ).

oke2 aku suka gmbr ney sbb yela gmbr nan boyfiiee tercinta .
please ckp menarik (*termakan pujuk rayu ) .
 igt sng asap tu nak tiba2 muncul depan ktaowg tyme tgh romantik sakan snap gmbor .
salah kan photographer yg tyme tu juga dya nak isap rokok pun . 
HAHA! abes la menarik tu eh stg muntah pulak aku dok jiwang sakan .;))

second and half (*mcm masa bola )

 gambar ney kategori syahdu .
kenapa eh ?
sebabnya tyme ney aku asa mcm loser sgt2 . and tyme ney nmpk dak mata bengkak bagai .
haaa bolan posa ney . mata bngkak sobab bnyk nangis .
HAHA ! aku jiwang yeay, yeay .
sbbnya ? gado la apo lagi .
tp aku tak igt dh gado sbb apa . aku kn mmg suka cari pasal .
hambek la kau . nangis sowg sket .
tp kan sempat lagi g berbuka d MCD !
weyh sedih2 gak . makan wajib oke .
MCD gila apa tolak rezeki . fanatik fantastik aku nan MCD ney .
syahdu dak ? pleaseee2 . *hempuk pala kt dinding

third *muka hodoh lagi busuk 

 ya astafirullahalzim *tudiia ampa .
kanak2 bawah umo sila jgn tgk . utk 18sx saja .
ibu2 sila tutup mata anak2 anda kalo tidak mau dicium oleh hulk .
HAHA ! gila vaves .
tarik nafas panjang aku ney nak boh gambar ney .
kategori paling kelakar .
aku suka bila dicandit  . gambar ney credit to faeez .
sbb dya mmg suka candit tyme muka aku berubah jadi hulk 
aku pun tatau punca aku jadi ceni . pipi aku sgt bolat tyme ney .
HAHA .sila jgn geram aku tau pipi aku disukai ramai *geli!.
selamat menghayati gambar2 diatas .
kpada tuan punya contest sudi2 lah tima eh .
kalo tak berapa nak menang tu . bg menang juga . anda sgt baek . heee(*bodek2).
oke dahh2
daaaa ;))

three fren dat i want to tag is .
jeng jeng jeng 

millomocca .
hanea rhine .
kuronofu 







6 comel oshin:

Echin Nadiossa said... [Reply Back]

haha saingan suda mari.naseb ai dah ejast ain ;p.hahah.gambar cun dgn pakwe.tak aci ;p

oshin said... [Reply Back]

@Cik Cici u dh ejas ain ? waah lagi tak aci . HAHA . asal u tak letak gmbr u nan boyfiee? teetttttt

Echin Nadiossa said... [Reply Back]

@oshin
eh ai ken janda oh tidak.ai kan ibu tunggal.hahah.=p.
ai ejas2 ain tpi dya boo layan ni.cmna ni.nnt dpt 30 hengget kongsi dua na ;p

oshin said... [Reply Back]

@Cik Cici i tamau caya . ibu tunggal ke ibu tinggal ? haha. bajet dpt ada g yg gojes2 nuu . pompom i sharing nan u . kasi num eh. ;P

Ain said... [Reply Back]

hahah komplot komplot.
tunggu naa.
btw , thanks oshin ;)

oshin said... [Reply Back]

@Ainiaa♥ hehe. komplot besa2 ja cik ain .;)

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space