Thursday

there is enuff !

salam :)

 oke mari menghabiskan cuti sem dgn menonton cita2 korea plus jepun .
aku mmg gila sket kalo tgk cita jepun plus korea .
ney kes kakak sulung aku yang sangat2 rajin utk mendownload cita2 jepun tersebut .
OMG ! excited sgt tau ! haha ;P

antara cita jepun yang aku dh khatam selama 2 hari ney .




best2 . episod dya pun tak bnyk 10 episod saja !

tajuk cita ney i've been married to hell .
oke baru nak lyn stg . ada lg ney cita korea yg tak tgk lagi ney .
HAHA ! naseb la sapa suoh download .
mmg lagi tak abes smpai pagi lah aku layan kn .
pastu tacink plus gelak sowg2 . 
normal lah tu .

oke ney cita yang bakal aku layan selepas cita atas tu .
tatau bila la. mybe tonyte .!
haha . yang ney bnyk lah sket .
sebab satu episod bnyk part pulak .
letih2 . mengantok tp still nak tgk .
lagi tak abes .
tak suka sambung2 esok .
personal preference !
p/s; aku mmg gila cita korea plus jepun . so jgn kata apa . haha . jgn salahkan aku . mak aku masa ngndungkan aku suka tgk cita korea plus jepun . so no wonder la nama aku OSHIN ! haha;) bajet korea dh minah ney . mai tabuh sowg sket mai . meluhat . lalala ;P






0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space