Tuesday

comes together as one !

mcm poyokan tengok title tu . haha .
apakah yg comes together as one bagai tu .
saja mngedix wat title centu .
HAHA . 
abes pening kepala aku tyto siang tadi . 
tertiba hujan lebat . oh banjir lagi .
mak aku dtg kejut . 
kak cik uma masok air !!"
pergh sentap aku bgun dari tyto dek terkejut pnya pasal .
turun lah aku pun tgk . air dh masok sket . 
seb bek la dpt membuat benteng pertahanan depan uma tu .
hahaha . seb bek ada juga skill arkitek tu kn .
bajet2 .
abes men air bnjir depan uma aku . bosan gila vaves .
dok dekat depan smbil nyanyi2 . tgu ayah aku bawak blek KFC .
serta kedua kakak aku tu blek uma .
argghhh bosan gila tada depa .
aku ckp kat mak aku . seb bek la tak dilahirkan sebagai anak tunggal .
tidak mati kering aku mampus . tak best !
balek kak2 aku ney bole juga buli dua tiga ayat .
pastu gelak . ada masalah pun hilang mcm dibawak angin gelak tawa  .
esok raya . yeah !
fes tyme raya sekali with ayah aku ney .
tidak kalo tyme raya tadanya nak sekali . bergether2 cm  ney .
masing2 punya raya .
tapa la akhirnya suda tercapai even raya haji kn .
tetap raya juga apa .


pesanan raya :
disini saya NURUL ASYIKIN BT AHMAD ingin memohon maaf pada sume yg telah saya sakiti hatinya 
secara sedar atau separuh sedar atau tak sedar langsung .
halal kan pape yg ptt . ilmu ajar blog ker ? ilmu tutorial ker .pape je la eh . halalkn tau ?

to him : dis is the second eid with celebrate together . please forgive to what i had done to u .
halalkan juga mkn minum saya . even kita jauh ala bapa batu je pun . tapi kita maseh dekat di hati .
i know it . forgive me.
SELAMAT HARI RAYA HAJI !








0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space