Monday

percubaan pertama

salam reader ku syg .
mlas nak membebel bnyk2 mlm ney . 
sbb tak lrt tlg akak aku wt cup cake td . hukhuk. 
layan je la eh gmbr kat bwah ney .
tp konfirm memang sedap sbb aku dh mkn td. 
HAHA !

 aku malas nak start dri awl2 cara dya wt .
haha . sbb bnyk gmbr nak kena ambek . so dri sini je la .lpas dibakar oke .

haaa ney dya punya ising oke .
terus terang aku tak suka ising kek !
sbb pa ? sbb tak suka oke .
aku bkn pecinta kek !lalala

 ha pastu dh siap ising . boh la kaler apa yg ampa suka .
kat uma aku ada kaler kuning nan ijau ja .
semangat kedah kn ?
HAHA ! pemalas nak beli .
duit oke .

 taraaaaa . jadi lah kan ?
corak memain jer .
sbb nya . ha ney wt aku sentap nan akak aku .
beli acuan nak wt corak dya tak nak kuar plak .
aduyaii . amoi nak blek duit kitaowg .
satu acuan rm 4.50 oooo .
mahal tuu . beli 3 .
satu ja bole pkai .
mana hangat pun . sbb tu la corak tak jadi .
damm ! nama pun permulaan pertama . 
kira oke lah tu . sedap tau .
nak wt jual taleh g . tgu skill seni mantap dulu .
HAHA !

credit to along ! lebb u lahh !






0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space