Sunday

OMG ! ada owg nak tahu pasal kita lah !!!

salam comelicious reader2 ku  .
wink2*
baru saja abes tgk cita dalil cinta .
open blog saja syok blogwalking tyme . sambil baca kumen kat shoutoutbox tu kan .
ado plak kena tag ney ha .
oleh kuronofu .
oke lets go .
here is the rules. 

"Once you have been tagged,you are supposed to write a note with 25 random,things,facts or goal about you.at the end,choose 25 people to be tagged.you have to tagged the person who tagged you.if i tag you,its because i want to know more about you."

mana mampus nak describe 25 thing pasai diri aku . oke lah i'll try lah

  • nama ponuh aku . cik nurul asyikin anak perempuan en ahmad 
  • suda diikat dan ditempah oleh jejaka pojaan malaya den en muhammad aiqal anak lelaki en.taman 
  • umo eh ? baru 20 kot (*mudo lagiii)
  • ado 4 owg adek bradik . aku yg ketigo(perempuan 3 laki sowg )
  • im shopaholic tersgt !
  • addicated to DLSR . jgn terkejut kalo aku nmpk kau pegg dlsr aku pegi tempek muka aku depan kamera kau . HAHA !
  • adess nombat tujuh dah jem ney .
  • suka nyanyi sowg2(*bajet bole masok AF)
  • suka blogwalking blog owg 
  • like to make a lot of fren but dunt like to make a enemies.
  • oh smpai sobolas baru tingat nak ckp dok mana . im kedahan !
  • addicated to sony ericsson 
  • haa addicated to blink2* (duit). HAHA 
  • suka edit gmbar (kalo asa lawa)
  • minah rempit yg sejati (*dua kali excident . akhirnya FOBIA kau )
  • suka makan 
  • suka tyto 
  • suka dating nan pojaan malaya aku 
  • suka gosiping nan kwn2
  • suka p kenduri kawen (*sbb nnty berangan sowg2 nak kawen baju kaler apa )
  • adesss tatau dh ney 
  • suka kumpul baju . beg . selendang , kasot 
  • suka pelok en.bobo(*bear kesygan )
  • aku suka kowg suma . oke dak ? abes dh .


kena tag eh ? kalo ckp sume follower aku wajib amek tag ney bole dak ?
sbb bnyk sgt 25 tuuu . sila nah amek . yg bg kat aku pun amek blek.
aku mmg suka bg kowg jawab bnyk2 kali. HAHA ! 
sila tekan ctrl+c oke ;))









0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space