Sunday

dalil cinta

salam u'olllssss
haa tgk title pun msti dh tau kan .
kat tv3 skrg ney la . 
cita dalil cinta .
hukhuk .
best kan cita dya .
aku tak henti2 nak tergelak .
bukan apa lawak tgk muka sharifah amani .
suka dekat part main tukar2 lagu .
satu modern satu 60-an .
teringat mcm aku nan boyfiee aku .
HAHA .
aku mmg suka lagu2 modern more to omputeh la .
tp dya more to 60-an . bukan tak lyn modern ney .kira dya lagi complete ar .modern plus 60an .
sekarang ney pun aku dh pndai dh layan 60an . 
ngeee . ;)) wink2*
tapi kalo nek keta nan dya . mmg tgn aku wajib distering .
dya mmg tak bg aku kaco radio . tuko siaran .
tapi skrg radio keta aku osak . teros stuck kat klasik.fm 
mmg aku layan smpai lentok lah kn. taleh nak wt pa .
so jatuh cinta nan klasikfm dh skrg ney .
hukhuk . tu kalo keta aku bawak .
kalo keta dya bawak . HAHA . konfirm dya jeling aku sebelah mata kalo aku kaco radio dya .
tak penah kaco pun radio dya . canggih sgt cena tekan tatau .huhuhuh
jeling dya manja oke . haha. aku suka kaco dya . lalala~~~(*rindu )
tp dalil cinta ney terook lagi ar perangai dya .
aku tak la mcm tu oke .
pomalas yg amat .
sumpah kalo aku centu kena tibai ckup2 .
pompom kena perintah berkurung selama setahun baru nak jadi pompuan katanya .
lalalalalla ~~~
tamau2 . tasuka2 .

mood sebenar ; RINDU nak bergedix2 manja . lalala






2 comel oshin:

MissAinia said... [Reply Back]

haha cerita tuu best gegileee.

oshin said... [Reply Back]

@MissAinia hukhuk . kannn

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space